Item where department "Angoltanár-képző és Alkalmazott Nyelvészeti Tanszék" and date of item 2016

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: B | D | G | H | I | M | N | P | R | Z
Number of items: 14.

B

Benefield Lakyn Nicole (2016) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

D

Dupák Karina (2016) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

G

Guba Norbert (2016) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

H

Huber Máté Imre (2016) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

I

Illés Eszter (2016) English-speaking TV series as a means to improve language skills: A study involving English-major students in Hungary. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Illés Eszter (2016) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

M

Miholics László (2016) Lexical Transfer in Third Language Acquisition. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár Ildikó (2016) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár Ildikó (2016) The use of mother tongue in English language teaching: An investigation of teacher trainees' insights into using the target language versus the L1. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagylaki Dóra (2016) Semantization Strategies in Vocabulary Teaching: An Investigation of Teaching Methods. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

P

Pánczél Katalin (2016) The difficulties of teaching English to learners with dyslexia: An investigation of teacher's perspectives. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

R

Rakonczai Zsuzsanna (2016) Learners' and teachers' beliefs about cross-linguistic influence. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Rakonczai Zsuzsanna (2016) Portfólió. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zsoldos Ildikó (2016) Word-building: the significance of Latin and Greek root words and affixes in English language learning and teaching. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2019. december 11. 23:22:27 CET.