How impulsive buying behaviour affects the global economy through shopping methods?

Chen Xi (2020) How impulsive buying behaviour affects the global economy through shopping methods? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

[img] PDF
2020_chen_xi.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Megtekintés (801kB)

English title

How impulsive buying behaviour affects the global economy through shopping methods?

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Economics and Business Administration

Department

nincs megadva

Discipline

Economics

Institute

Üzleti Tudományok Intézete

Specialization

nemzetközi gazdaság és gazdálkodás

Supervisor(s)

SupervisorSupervisor scientific name labelEmailEHA
Dr. Kincsesné Vajda Beátaegyetemi adjunktusUNSPECIFIEDUNSPECIFIED

Item Type: Thesis (BA/Bsc)
Subjects: 05. Social sciences > 05.02. Economics and business
Date: 2020
Depositing User: GTK szerkesztő
Date Deposited: 2020. May. 22. 05:29
Last Modified: 2020. May. 22. 05:29
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/86913

Actions (login required)

View Item View Item