Nagy, Krisztina (2014) Mennyit ér a hűség? A vásárlási lojalitás és a hűségprogramok kapcsolata a dm active beauty hűségprogram tekintetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
PDF
2014_nagy_krisztina.pdf Hozzáférés joga: SZTE designated computers only Download (1MB) |
English title
What does loyalty worth? The relation betwseen costumer loyalty and loyalty programs - through the anlysis of dm active beauty loyalty program
Institution
Szegedi Tudományegyetem
Faculty
Faculty of Economics and Business Administration
Department
Discipline
Specialization
Supervisor(s)
Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Hetesi, Erzsébet
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Item Type: | Thesis (BA/Bsc) |
---|---|
Subjects: | 05. Social sciences > 05.02. Economics and business |
Depositing User: | szerkesztő GTK |
Date Deposited: | 2019. Nov. 05. 08:19 |
Last Modified: | 2019. Nov. 05. 08:19 |
URI: | https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/82026 |
Actions (login required)
View Item |