Oros, Réka Zsuzsanna (2014) Célba ér az üzenet? - A fogyasztók információbefogadó képességének bemutatása a Penny Market Kft. példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
PDF
2014_oros_reka_zsuzsanna.pdf Hozzáférés joga: SZTE designated computers only Download (1MB) |
English title
Could the message achieve its purpose? - Illustrating consumers' information receptivity with the example of Penny Market Kft.
Institution
Szegedi Tudományegyetem
Faculty
Faculty of Economics and Business Administration
Department
Discipline
Specialization
Supervisor(s)
Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Hetesi, Erzsébet
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Item Type: | Thesis (BA/Bsc) |
---|---|
Subjects: | 05. Social sciences > 05.02. Economics and business |
Depositing User: | szerkesztő GTK |
Date Deposited: | 2019. Nov. 05. 08:18 |
Last Modified: | 2019. Nov. 05. 08:18 |
URI: | https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/81768 |
Actions (login required)
View Item |