Géczi, Gergő István (2016) Miben nyújt újat az inbound marketing? Innovációs stratégia, vagy csak egy felkapott kifejezés a fogyasztók online eszközökkel történő konvertálására? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
![]() |
PDF
2016_geczi_gergo_istvan.pdf Hozzáférés joga: SZTE designated computers only Download (992kB) |
English title
What novelty can inbound marketing offer? Is it an innovative strategy, or just an irrelevant act for converting consumers using online tools?
Institution
Szegedi Tudományegyetem
Faculty
Faculty of Economics and Business Administration
Department
Discipline
Specialization
Supervisor(s)
Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Prónay, Szabolcs
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Item Type: | Thesis (BA/Bsc) |
---|---|
Subjects: | 05. Social sciences > 05.02. Economics and business |
Depositing User: | szerkesztő GTK |
Date Deposited: | 2019. Nov. 06. 11:24 |
Last Modified: | 2019. Nov. 06. 11:24 |
URI: | https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/80808 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |