A fogyasztás szociológiai és marketing megközelítései (különös tekintettel a fogyasztói magatartásformákra és a fogyasztást befolyásoló trendekre)

Borza, Ágnes (2017) A fogyasztás szociológiai és marketing megközelítései (különös tekintettel a fogyasztói magatartásformákra és a fogyasztást befolyásoló trendekre). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2017_borza_agnes.pdf] PDF
2017_borza_agnes.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (462kB)

English title

The sociological and marketing interpretation of consumption

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Economics and Business Administration

Department

nincs megadva

Discipline

Economics

Specialization

gazdálkodási és menedzsment

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Hetesi, Erzsébet
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (BA/Bsc)
Subjects: 05. Social sciences > 05.02. Economics and business
Depositing User: szerkesztő GTK
Date Deposited: 2019. Nov. 08. 11:10
Last Modified: 2019. Nov. 08. 11:10
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/80773

Actions (login required)

View Item View Item