Szabó, László Norbert (2015) Szimbolikus fogyasztás: A márkák imázsának szerepe a fogyasztói döntéshozatalban, a márkaszemélyiség és az énkép közötti kapcsolat, a márkák szimbolikus tartalmának ábrázolása, parfümvásárlási szokások vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
PDF
2015_szabo_laszlo_norbert.pdf Hozzáférés joga: SZTE designated computers only Download (1MB) |
English title
Symbolic consumption: The role of brand image in the decision-making of consumers; the connection between brand perosnality and self-concept; shaping and representation of the symbolic content of brands, monitoring of perfume shopping habits
Institution
Szegedi Tudományegyetem
Faculty
Faculty of Economics and Business Administration
Department
Discipline
Specialization
Supervisor(s)
Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Prónay, Szabolcs
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Item Type: | Thesis (BA/Bsc) |
---|---|
Subjects: | 05. Social sciences > 05.02. Economics and business |
Depositing User: | szerkesztő GTK |
Date Deposited: | 2019. Nov. 08. 08:10 |
Last Modified: | 2019. Nov. 08. 08:10 |
URI: | https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/80142 |
Actions (login required)
View Item |