Ördög, Boglárka Ágota (2013) Az önmarketing és a személyes márka jelentősége a karrierépítés aspektusából. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
PDF
2013_ordog_boglarka.pdf Hozzáférés joga: SZTE designated computers only Download (1MB) |
English title
The importance of self- marketing and personal branding from the aspect of career development
Institution
Szegedi Tudományegyetem
Faculty
Faculty of Economics and Business Administration
Department
Discipline
Specialization
Supervisor(s)
Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Bolgár, Zsolt
ügyvezető igazgató Universitas- Szeged Szolgáltató Nonprofit Közhasznú Kft.
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Item Type: | Thesis (Masters) |
---|---|
Subjects: | 05. Social sciences > 05.02. Economics and business |
Depositing User: | szerkesztő GTK |
Date Deposited: | 2016. Jun. 09. 16:14 |
Last Modified: | 2016. Jun. 09. 16:14 |
URI: | https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/57387 |
Actions (login required)
View Item |