Hiezl és Társa Kft. értékesítési stratégiájának változása a magyar autópiaci trendek tükrében

Paszterkó István (2008) Hiezl és Társa Kft. értékesítési stratégiájának változása a magyar autópiaci trendek tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

[img] PDF
szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Megtekintés (474kB)

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Economics and Business Administration

Department

nincs megadva

Discipline

Economics

Specialization

közgazdász-gazdálkodási

Supervisor(s)

SupervisorSupervisor scientific name labelEmailEHA
Szegedi Balázsügyvezető igazgató, Ameropa NyelviskolaUNSPECIFIEDUNSPECIFIED

Item Type: Thesis (BA/Bsc)
Date: 2008
Depositing User: GTK szerkesztő
Date Deposited: 2011. Aug. 12. 11:28
Last Modified: 2013. Mar. 14. 09:38
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/33884

Actions (login required)

View Item View Item