Az animáció jelentősége, helyzete és tanításának lehetőségei a vizuális kultúra órákon

Keletiné Bodnár, Rea (2022) Az animáció jelentősége, helyzete és tanításának lehetőségei a vizuális kultúra órákon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2022_keletine_bodnar_rea.pdf] PDF
2022_keletine_bodnar_rea.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (1MB)

English title

The significance, status and possibilities of teaching animation in visual culture lessons

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Gyula Juhász Faculty of Education

Department

Rajz-Művészettörténet Tanszék

Discipline

Art mediation
Arts

Institute

Művészeti Intézet

Specialization

biológia-rajz osztatlan tanári

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Fabulya, Zoltánné
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: 05. Social sciences
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences
06. Humanities
06. Humanities > 06.04. Arts (arts, history of arts, performing arts, music)
Depositing User: TTIK szerkesztő
Date Deposited: 2023. Aug. 29. 14:37
Last Modified: 2023. Nov. 02. 13:54
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/135693

Actions (login required)

View Item View Item