Az instrukciós szemléltetés és a tanulók kreatív teljesítményének kapcsolata a rajzórán : rajztanárok szemléltetési szokásainak feltárása és egy mérési módszer kidolgozása

Pesthy, Dorottya Eszter (2022) Az instrukciós szemléltetés és a tanulók kreatív teljesítményének kapcsolata a rajzórán : rajztanárok szemléltetési szokásainak feltárása és egy mérési módszer kidolgozása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2022_pesthy_dorottya_eszter.pdf] PDF
2022_pesthy_dorottya_eszter.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (1MB)

English title

The relationship of instructional demonstration and creative performance of pupils in the art lesson

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Gyula Juhász Faculty of Education

Department

Rajz-Művészettörténet Tanszék

Discipline

Teacher Training

Specialization

német és nemzetiségi német nyelv és kultúra-rajz- és vizuális kultúra osztatlan tanári

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Fabulya, Zoltánné
mestertanár
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: 06. Humanities
06. Humanities > 06.04. Arts (arts, history of arts, performing arts, music)
Depositing User: Szerkesztő JGYPK
Date Deposited: 2023. Sep. 01. 19:49
Last Modified: 2023. Nov. 03. 15:16
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/135111

Actions (login required)

View Item View Item