Az online vásárlás marketing eszközei, ezen belül a Facebook és a Google AdWords összehasonlítása az Időzóna Óraszalon példáján keresztül

Sashegyi, Árpád Dávid (2021) Az online vásárlás marketing eszközei, ezen belül a Facebook és a Google AdWords összehasonlítása az Időzóna Óraszalon példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2020_sashegyi_arpad_david.pdf] PDF
2020_sashegyi_arpad_david.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (1MB)

English title

Comparison of online marketing tools, with special regards to Facebook and Google AdWords through the example of Időzóna Óraszalon

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Economics and Business Administration

Department

Statisztikai és Demográfiai Tanszék

Discipline

Economics

Specialization

gazdálkodási és menedzsment

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Kuruczleki, Éva
tanársegéd
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (BA/Bsc)
Subjects: 05. Social sciences
05. Social sciences > 05.02. Economics and business
05. Social sciences > 05.02. Economics and business > 05.02.03. Business and management
05. Social sciences > 05.02. Economics and business > 05.02.03. Business and management > 05.02.03.10. Marketing
Depositing User: szerkesztő GTK
Date Deposited: 2021. Mar. 09. 09:57
Last Modified: 2021. Mar. 09. 09:57
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/108389

Actions (login required)

View Item View Item