A színek és a zene hatása a reklámban

Wisch Edit (2003) A színek és a zene hatása a reklámban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

[img] PDF
2003_wisch_edit.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Megtekintés (3MB)

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Gyula Juhász Teacher Training College

Department

nincs megadva

Discipline

Social science

Specialization

művelődésszervező

Supervisor(s)

SupervisorSupervisor scientific name labelEmailEHA
Nagyné Dr. Terhes IrénUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED

Item Type: Thesis (BA/Bsc)
Subjects: 05. Social sciences > 05.02. Economics and business > 05.02.03. Business and management > 05.02.03.10. Marketing
05. Social sciences > 05.08. Media and communications > 05.08.04. Media and socio-cultural communication > 05.08.04.03. Communication networks, media, information society
Date: 2003
Depositing User: JGYPK Szerkesztő
Date Deposited: 2021. Jan. 25. 16:48
Last Modified: 2021. Jan. 27. 07:20
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/104721

Actions (login required)

View Item View Item