Browse by Supervisor

Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Number of items: 13.

Miklós, Melinda (2023) Nyelvi és kulturális akadályok a nemzetközileg képzett egészségügyi dolgozók és angol anyanyelvű munkatársaik és pácienseik között az Egyesült Királyságban és Máltán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bereznai, Benedek Bernát (2022) Online and offline gamer identity and how it manifests through interaction. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sehi, Mahdi (2022) Taʿārof: A sociopragmatic phenomenon and how young Iranians perceive it. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Evelin (2022) The relationship between computer-mediated communication and identity construction. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Schnetter, Lili (2021) Covideologies and coronarratives : life narratives in pandemic times. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hortobágyi, Martin Kristóf (2021) Motivation, Global Identity, and World Citizens among Hungarian Advanced Learners of English. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tamás, Tamara (2020) Foreign language anxiety as a complex system. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Viktória (2020) Generational differences in language use: Characteristics of three different age groups in the age of social media. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Markó, Ákos (2020) The Specific Discourse of Classical Guitar Lessons. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bodzsár, Minka (2020) The effect of gaming on EFL vocabulary development. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Garbacz, Attila (2019) Foreign students' attitudes to learning and using L2 Hungarian. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Török, Péter Gábor (2019) Gamers' Attitude towards Informal Language Learning through Commercial Video Games. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Török, László (2019) Hungarian FL learners’ approaches and attitude to FL acquisition. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2025. március 18. 05:24:19 CET.