Dencsi, Anna (2020) Compliment responses: A comparative study of Hungarian and German EFL speakers. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Fekete, Máté (2020) Identity and slavery on screen: identity in Django Unchained and 12 years a slave. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Ábrahám, Dávid (2020) Integrative motivation and foreign language learning: Successful motivation types in language learners. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gordos, Krisztián (2020) Vajdasági Magyarok arculatvesztése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tamás, Tamara (2018) Reading aloud and foreign language learner communication. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Hoffmann, Luca Eszter (2017) The effect of English language media on L2 development in L1 Hungarian children. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Matók, László Mór (2013) Multimedia Tools in EFL Classes - Classroom Research Paper. Other, Szegedi Tudományegyetem.