Browse by Supervisor

Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Number of items: 47.

Polyák, Nikolett (2023) Dezinformációs hírek - Dezinformáció az orosz-ukrán konfliktusban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Menyhárt, Luca (2022) A japán Biva-tó nemzeti tájjá formálása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sipos, Zsófia (2021) Diktatórikus kommunikáció Észak-Koreában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rekecki, Orsolya (2021) A Netflix márkakommunikációja : a Netflix márkakommunikációs stratégiájának elemzése az Instagramon Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ternovácz, Áron (2021) Online politikai kommunikáció a világjárvány alatt Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bús, Ivett Virág (2021) A vállalati identitás kommunikációjának szerepe az IT szektor munkaerő toborzási gyakorlatában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász, Krisztina (2020) Az Instagram szerepe a városimázs alakításában: Szeged példája. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Béla, Dorottya Eszter (2020) A Kunsági Borvidék borászatainak marketing és PR tevékenysége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy-Mikola, Rebeka (2020) A kelet-európai bevándorló reprezentációja a brit sajtóban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kulcsár, Barbara (2019) Filmturizmus Budapesten. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szák, Orsolya Ilona (2019) Gyula város imázsképe. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gábor, Dóra (2019) A mitizáció szerepe a hazai bormarketingben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Márki, Adrienn Kitti (2018) Deszk, a kétajkú település - az etnikai alapú helyimázsépítés lehetőségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Róbert (2018) Natúrparkok a fenntartható fejlődésért : a parkok megjelenése a hazai online médiában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bitó, Lora (2018) A fesztivál lokális turisztikai hatása : A Kurultaj esete. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Illés, Réka Gabriella (2017) A kiterjesztett és a virtuális valóság felhasználása a turizmusiparban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lippai, Dalma (2016) Esemény vagy márka? - A VOLT Fesztivál márkává válása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lipka, Vivien (2016) Helyszakralizáció Ópusztaszeren. Dean MacCannell elméletének alkalmazása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bökfi, Ádám János (2016) Interkulturális találkozások a Keleti pályaudvarnál a 2015-ös bevándorlási hullám idején. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kois, Nóra (2016) Történelmi emlékezet és turisztikai attrakciófejlesztés. Rózsa Sándor populáris kultusza. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Márki, Zsófia (2015) Az Erasmus Student Network mint a kulturális adaptációt elősegítő szervezet. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szél, Zsuzsanna (2015) Egzotikum turizmus Balástyán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szalkainé Sztavropulosz, Eleni (2015) A Magyarországon élő görögök identitásának és kultúrájának őrzése. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Fodor, Csilla (2015) Szabadka turizmusmarketingjének változása. A szabadkai turisztikai brosúrák képeinek tartalomelemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lajos, Laura (2015) A Tokaj-hegyaljai borvidék különleges turisztikai eseményeinek vizsgálata online reprezentációjuk alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bökfi, Réka (2015) Turizmusmarketing a szegedi egészségturizmusban. A szegedi Tourinform iroda és a helyi fürdők marketingtevékenységének elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Martus, Dorina (2015) A romák szociális és gazdasági integrálását célzó programok eredményességének vizsgálata Magyarországon a rendszerváltás után. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász, Gabriella (2014) Az ENSZ-identitás. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mayer, Kitti (2014) Az élmény minősége a tömeg- és alternatív turizmus kontextusában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Oláh, Viktor (2014) Egy "All In One" pszichedelikus találka: Értekezés a psy-trance kultúráról a portugáliai Boom fesztivál rituáléjának elemzése alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Iskander, Diana (2014) Egy elképzelt világ: Az Erasmus mint interkulturális élmény. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sarlós, Boglárka (2014) "Hungarikum" a magyar nő? A magyar nők szépségéről szóló mítosz eredete és terjedése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gazdag, Máté (2014) Társadalmi mobilitás a kistérségekben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Edit (2014) A csernobili atomkatasztrófa: Mítosz, emlékezés, reprezentáció és interpretáció. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Keller, Anita (2014) A „magyar Ibiza”? Siófok web 2.0-ás médiareprezentációjának vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Farkas, Dorina (2014) "A szecesszió nyomában": Eurorégiós együttműködés Szeged és Szabadka között. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csontos, Gábor (2013) Mentális térképek Orosházán. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Gál, Ildikó Éva (2013) Miért vonzó a falu a turisták számára? Other, Szegedi Tudományegyetem.

Márki, Dóra Tímea (2013) Mórahalom és testvérvárosai. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Csontos, Gábor (2013) Orosháza mentális térképei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kondricz, Zsófia (2013) Romani platni: új lehetőség a roma kultúra újraértelmezéséhez a kommunikáció és a média segítségével. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Toldi, Kornélia (2013) Személyközi interakciók vizsgálata egy utasszállító luxushajón. "Tanuld meg a játékszabályokat, aztán már csak játszanod kell - persze mindenkinél jobban." (Albert Einstein). Other, Szegedi Tudományegyetem.

Vakulya, Dóra (2013) Tokaji borász egyesületek imázs építése. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Schwartz, Noémi (2013) Zsidó közösségek öltözködési szokásai Magyarországon. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Udvari, Krisztina (2013) Új terek és térhasználati szokások Szegeden. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Dobroka, Aleksandra (2013) A későmodern csavargó filozofiája: önismeret-keresés az utazás és fogyasztás kritikája által. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Gazsó, Orsolya (2013) A múzeumok funkcióváltozásának kora. Other, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2025. május 15. 21:51:22 CEST.