Janesz, Kitti Enikő (2020) Az Y és Z generáció fogyasztási szokásainak és vásárlási döntéseinek összehasonlítása a ruházati cikkek piacán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Koltai, Gabriella (2020) Állati eredetű élelmiszerek fogyasztásának és megítélésének vizsgálata a fiatal felnőttek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Mezei, Boglárka (2019) Fogyasztói magatartás vizsgálata a ruházati termékek online vásárlása esetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gál, Patrik (2019) Szponzorált tartalmak megejelenítése a youtube videómegosztó platformon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Friebert, Ágoston László (2018) Online marketing eszközök és azok hatékonysága a 25 évnél fiatalabb korosztály körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Janesz, Kitti Enikő (2018) Piackutatás az önkéntesek motiváltságáról és egy jövőbeni marketingterv készítése. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Szegedi, Anna Eszter (2018) A márkaszeretet vizsgálata az egészségtudatos vásárlói döntésekben Szafi példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Jámbor, Gabriella (2018) A re-design hatása a konverziós rátákra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.