Browse by Supervisor

Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Number of items: 5.

Kolozs, Anna (2015) Gyerekek a webkorszakban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Kinga (2015) Televíziós reklámok gyermekek emlékezetére gyakorolt hatásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bracsok, Emese (2015) A gyermekek befolyásoló szerepe a vásárlási folyamatban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Adiyajamba, Yumjirdulam (2014) Reklám és média hatása a gyerekekre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Várfalvi, Emese (2014) A fiatalok és a marketing, avagy a tinédzserek és a fogyasztás kapcsolata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2025. május 15. 23:29:38 CEST.