Kozák, Sára Kata (2023) Az érzelemkifejezés gátlása és az emlékezet. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Celluska, Éva (2023) Flow kapcsolata az élettel való elégedettséggel és jólléttel a mindennapokban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth, Annamária Judit (2023) A Mesterséges Intelligencia szerepe az autizmus diagnosztizálásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Oláh, Sándor (2023) Papír-Toll Rajzok Fraktálelemzése Mozgási Adattal Kiegészítve. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Dudás, Ferenc Zsolt (2023) Vizuális figyelem dinamikus elemzése szemmozgás adatok alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Alex (2023) A futam közben kapott információk hatása motocross versenyzők teljesítményére és flow élményére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Bodrogi, Bálint Gergely (2023) A mesterséges intelligenciával és annak etikailag kérdéses felhasználási módjaival kapcsolatos attitűdök. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Varga, Máté (2023) A munka-család konfliktus hatásának vizsgálata a katonák teljesítményére és családi életére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Lózsa, Rita Bernadett (2023) A narratív megértés potenciális vizsgálati eszközei filmeknél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Ocskó, Anna (2023) A növények fizikai és virtuális jelenlétének hatása a fenntartott figyelemre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Orbán, Flóra Lídia (2023) A wacói ostrom krízistárgyalásának kvalitatív tartalomelemzése : a tárgyalók által alkalmazott krízistárgyalási és szuggesztiós technikák, valamint az elkövető ígéreteinek vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Fejes, Dóra (2022) Dinamikus futóterápia. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Ágnes (2022) Flow és személyiség vizsgálata a sport tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gubics, Flórián Csaba (2022) Implicit transzfer és szociális megismerés: én észlelek, vagy pedig engem? Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Fehér, Gábor Bendegúz (2022) Kincskeresés az információtengerben: RSVP alapú gyorsolvasási program vizsgálata középiskolai környezetben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Lajkó, Borbála (2022) Kézmozgásos és kérdőíves mérések a művészetterápiában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Juhász-Nagy, Krisztina (2022) Négylábú és kétlábú kapcsolataink: Kutyánkkal való kötelékünk hasonlít a családtagjainkkal való viszonyunkra? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Teodóra (2022) Perspektívák a zenei jelentéskeresésben. Állásfoglalás az interakció fontossága mellett. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Márton, Emese (2022) A zenélés kreatívabbá tesz? A divergens gondolkodás mérésének új, online lehetőségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Törteli, Dóra (2021) Az észlelt közlekedési környezet és útvonal összefüggései az önvezető járművek elfogadásával és a bizalommal. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Varga, Máté (2021) Depresszió a megküzdési módok és a függőségek vonatkozásában a Magyar Honvédség kötelékében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Vatai, Katalin (2021) Empirikus esztétikai hangelemzések versekkel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Kristóf (2021) Kreatív írás empirikus vizsgálata mozgáselemzéssel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Luca (2021) A sportmotiváció alakulásának vizsgálata labdarúgóknál kisiskolás kortól fiatal felnőttkorig. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Veres, Gábor (2021) A szemmozgás szakaszainak vizsgálata önvezető járművek utasainál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Csóka, Titánia Veronika (2020) Hazatérés a misszióból: tanulmány a harctérről, illetve a misszióból hazatérő magyar katonák visszailleszkedéséről a civil életbe, iraki és afganisztáni küldetésük után. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Hajdú, Tünde (2020) A problémás internethasználat összefüggése az érzelemszabályozási nehézségekkel, a kognitív érzelem- regulációs stratégiákkal és az élettel való elégedettséggel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Éles, Mátyás Péter (2019) Biológiai mozgások észlelése és mérése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szitás, Benjámin (2019) Műalkotások és műészlelés – Képzőművészeti alkotások által kiváltott mentális történések mérhető testi vonatkozásainak vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács, Lőrinc (2019) A differenciális tanulás módszerének alkalmazása utánpótláskorú labdarúgók tizenegyesrúgó készségének fejlesztésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.