Browse by Supervisor

Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Number of items: 76.

Szűts, Anna Eszter (2016) Weöres Sándor néhány szövegének összehasonlítása Sebő Ferenc feldolgozása és a költő olvasása alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovácsné Nagy, Csilla (2011) Montágh Imre beszédművelő kötetének felhasználása az alsó tagozatban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, József (2010) A dohányadó irányelv módosításának várható magyarországi hatásai a tapasztalatok tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pálinkás, Ágnes (2007) A reklámnyelv hatásai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lesi, Zoltán (2006) Automatikus verselemzés tanuló algoritmusok alkalmazásával. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ludmann, Ildikó (2006) "Vakondok-szimfónia" : Weöres Sándor: A teljesség felé című művének lehetséges világaiból. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Attila (2003) Thury József, a tudós tanár. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Hajdu, Tímea (2002) Petőfi Sándor, Arany János és Weöres Sándor Bolond Istók című műveinek összehasonlító elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Joó, Piroska Katalin (2002) Weöres Sándor szintaxisa : a teljesség felé című műben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász, Edit (2001) Anyanyelvünk szókincse kisiskolások szemével. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Süle, Márton (2001) Etnikai hátrány – nyelvi hátrány? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kónya, István (2001) A gyermekszleng kutatásának kérdései (egy felmérés eredményei és tapasztalatai). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Németh, Renáta (2001) A non verbális kommunikáció eszköztára a szakközépiskolai oktatásban. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Bálint, Mária (2001) „Érted is, amit olvasol” /Apostolok Cselekedetei 8,30/ : nyelvhasználati változásaink az elmúlt évtizedben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sinka, Magdolna (2000) Mit tanítunk a verbális kommunikációról? A verbális kommunikációra vonatkozó ismeretek az általános iskola felső tagozatában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gergely, Enikő (2000) A szabálytalanságok szabályai : Núnéhány típus a közbeékelődés mai formáiból. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Petroly, Pálma (1999) Az emberi és a költői stílus, avagy Simonyi Imre munkássága. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Rózsavölgyi, Tímea (1999) Hagyománykövetés és divat szerepe Szentes város névadásában. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Móró, Krisztina (1999) Teljesség felé jelentésének teljessége felé. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Mári, Zsuzsanna (1999) Ördögszekér Babonák és szokások rituáléja napjainkban Sarkad, Sarkadkeresztúr és Méhkerék helyiségekben. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kónya, Margit (1998) A falfirkák grammatikája és szemantikája. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Tóth, Brigitta (1998) A szavakba nem foglalható lét : Weöres Sándor A teljesség felé című munkájának strukturális vizsgálata. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Tóth, Valéria (1998) A történelem megjelenése a hetvenes évek magyar ifjúsági regényeiben. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Balogh, Kinga (1998) A véges és a végtelen egymásba fonódása Weöres Sándor Talizmán című versében. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Berezvai, László (1997) Romhányi József Szamárfül című kötetének nyelvi-stilisztikai elemzése és didaktikai lehetőségeinek vizsgálata. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Privóczki, Zoltán (1996) A nemverbális kommunikúció és a humor kapcsolata. Postgraduate education, Debreceni Agrártudományi Egyetem.

Tóth, Attila (1996) A verbális humor lehetőségeinek kérdéséhez. Postgraduate education, Debreceni Agrártudományi Egyetem.

Dalos, Marianna (1995) Kommunikációs aktusok szinkrón egybevetése a magyar és a francia nyelvben. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Györffy, Enikő (1994) Apró ÁBÉCÉ: Magyar nyelvi alapismeretek a 9-10 éves moldvai csángó-magyar gyerekek részére. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Marjai, Tibor (1993) Mondattípusok kialakulása és fejlődése a gyermeknyelvben. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Rázsó, Katalin (1993) Vizuális szövegek elemezhetősége. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Vatai, Zsigmondné (1993) A játék motiváló és fejlesztő szerepe a kisiskolások anyanyelvi nevelésében. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Fodor, Éva (1991) Egy lehetséges elmélet a felső tagozatos anyanyelvtanításban. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Magyariné Daróczi, Mária (1991) Szólások Móricz Zsigmond: Rokonok és Mikszáth Kálmán: A Noszty fiú esete Tóth Marival című művekben. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Szabó, Mihályné (1990) A helyesírási készség fejlesztése az általános iskola 5-8. osztályában. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Orsós, Károlyné (1989) Tabu és hiedelem. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Oltyán, Ágnes (1989) A mégis költője : a megengedés Ady költészetében. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Sejtes, Györgyi (1987) Adalékok afáziás betegek szövegeinek grammatikai elemzéséhez. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Biró, Julianna (1987) Beszédtevékenység az általános iskola 4-5. osztályában. Tájékozódás a 9-10 évesek szóbeli szövegalkotásáról. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Fülöp, Margit Anikó (1987) Krilov-mesék szövegszerkezeti tipológiája. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Oltyán, Dr. Béláné (1987) Lehetőségek az ige tanításában - az általános iskola 6. osztályában -. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Oltyán, Dr. Béláné (1987) Lehetőségek az ige tanításában - az általános iskola 6. osztályában -. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kertész, Józsefné (1987) Szépirodalmi szöveghez kapcsolt szókincspróba az általános iskola ötödik osztályában. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Várhegyi, Attila (1987) Sütő András gyászbeszédeinek szövegszerkezeti vizsgálata. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Gyukics, Antalné (1987) A kifejezőképesség fejlesztése az 5. osztályban. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Patai, Ilona (1987) A konstrukciótípusok vizsgálata Veres Péter olvasónaplójában. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Tóth, Mária (1987) A tagadó szerkezetek vizsgálata Veres Péter olvasónaplójában. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Vereczkey, Ágnes (1986) Performatív igék a magyar nyelvű drámákban. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Cseh, Aranka (1986) A performatív kifejezések kérdéséhez. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Matóné Bangha, Katalin (1985) Az üzemi sajtó nyelvhasználatának néhány kérdése. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Dömény, Marianna (1983) A szerkesztettségi hiányosság főbb esetei. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Lengyel, Gyuláné (1982) Homonimák a magyar értelmező kéziszótárban. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Szluka, Ferencné (1981) A Délmagyarország nyelvhelyességi vizsgálata. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Mojzes, Klára (1980) Egy napilap nyelvi - stilisztikai elemzése. Petőfi Népe. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Szekeres, Ibolya (1980) Népszava a nyelvművelő szemével. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Ilyésné Bihari, Éva (1979) A Petőfi Népe napilap nyelvhelyességi bírálata. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Váradi, Mónika (1977) Egy napilap nyelvi-stilisztikai elemzése : Délmagyarország 1977. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Dobó, Attila (1976) Középiskolás tanulók munkaerkölcsről alkotott képzetei, fogalmai, nézetei (Cegléd város középiskoláiban végzett reprezentatív vizsgálat alapján). Masters, József Attila Tudományegyetem.

Bagényi, Dr. Józsefné (1976) A Szegedi Állami Védőnőképző Iskola története. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Dávid, Mátyás (1976) A gyermek- és ifjúságvédelem fejlődése Békés megyében. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Novodomszki, Pál (1976) A nevelő és nevelt viszonyának alakulása napjainkig. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Székely, Éva (1975) Jean-Jacques Rousseau pedagógiai gondolatai a természetről és a társadalomról. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Kárász, András (1975) Soltvadkert közoktatásának fejlődése a felszabadulástól napjainkig. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Bognár, Gyula (1970) Kétféle egyéni tanulási mód összehasonlítása Élelmiszeripari Szakmunkásképző osztályokban. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Czene, László (1970) A tanulás eredményességének néhány főbb kérdése. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Dormán, Máténé (1969) Két tanítási mód kísérleti vizsgálata. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Péchy, Imréné (1969) Széchenyi István pedagógiai nézetei. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Vári, Imre (1968) Az otthoni tanulás néhány problémája a köröstarcsai általános iskola 8. osztályában. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Marsai, Andorné (1967) Szerszámos munkák néhány problémája a 3. osztályban. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Holub, Lászlóné (1967) Tessedik Sámuel pedagógiai rendszerének alapvető jellemvonásai. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Fekete, Bertalan (1967) A kétnyelvű tanítás értelmezése hazai és jugoszláviai nemzetiségi iskolákban folyó gyakorlat alapján. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Füköh, Levente (1967) A területi úttörő munka szervezése, irányítása és eredménye (Közösségi nevelési kísérlet Ózdon, a Béketelepi l. sz. Általános Iskolában, a város új lakótelepén). Masters, József Attila Tudományegyetem.

Bai, Jenő (1966) Jezsuita nevelés a kalocsai I. István Gimnáziumban 1860-1948 között. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Mérei, Pál (1966) A munkára nevelés történeti vázlata. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Fekete, László Az általános iskolai felsőtagozat helyzete Kecskemét járásban. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Fohsz, Józsefné A szövegmegértés képességének vizsgálata az általános iskola felső tagozatában. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

This list was generated on 2025. május 15. 21:22:51 CEST.