Browse by Supervisor

Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Number of items: 126.

Fazekas-Verba, Marietta (2023) Az oktatási rendszer által kialakított kompetenciák megfelelősége a munkaerő piac elvárásainak. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Juhos, Krisztina (2023) A Betyár Napok elemzése és bemutatása a szolgáltatásmarketing eszközrendszerén keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Váczi, Bettina (2023) Emberi erőforrás menedzsment egy alkusz cégnél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Medvegy, Mónika (2023) "Kondorosi Világtalálkozó" Projektterv. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Prágai, Maja Kamilla (2023) Marketingkommunikáció jelentősége egy szolgáltató vállalkozás tevékenységében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gál, Albert (2023) A Spárga Bisztró és Rendezvényház Marketing Tevékenységének Bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Beregszászi, Rita (2021) Emberi erőforrás menedzsment a gyakorlatban a Fornetti Kft. tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Anikó (2020) Európai Uniós források a helyi közösségi élet fellendítésére Hódmezővásárhelyen. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pótári, Mihály Zsolt (2020) Mártély kulturális története az 1940-es és az 1950-es években. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csipes, Fanni (2018) Egyedi kártyajáték bevezető kampányterve. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kőműves, Kornélia (2018) Multikulturalizmus a posztszovjet térségben 1922-től napjainkig, különös tekintettel Oroszországra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Szabolcs (2018) Online webáruház elindítása és marketing módszerei. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Adrianna (2018) Oroszország és az Európai Unió energiapolitikája és annak sajtóvisszhangja (1991-2010). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Jakus, Gabriella Dalma (2018) Saját márka kialakítása és terjesztése. Other, Szegedi Tudományegyetem.

H. Bálint, Szilvi (2018) A kecskeméti SZÍN-TÁR fesztivál bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rozinka, Andrea (2018) A reklámok hatásmechanizmusa. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Rózsa, Nikolett (2018) A sztálini szovjet kultúrpolitika hatásai Magyarországon a Rákosi-diktatúra időszakában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Makra, Bence (2017) Новые подходы к исследованию по истории русской экономики. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Botlik, Judit (2017) A Sensitive étterem marketingterve és annak elméleti háttere. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Kinga (2016) Kecskemét testvérvárosi kapcsolatai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mikes, Irén Nelli (2016) Olaszország viselkedéskultúrája és protokollja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Égető, Viktória (2016) A kávé és a kávéházak története. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Égető, Viktória (2016) A kávé és a kávéházak története. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Dóra (2016) A nonprofit szervezetek marketing és PR tevékenysége. A Gyermekrák Alapítvány és a Friedens Kinder Alapítvány marketing és PR tevékenysége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bodnár, József (2015) Az állateledelek bevezetése a magyar piacra a Master Foods Élelmiszeripari Vállalatnál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Papp, Zoltán (2015) Információs és kommunikációs technológiák az oktatásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Zákány, Roxána (2015) Kultúrák találkozása az amerikai táborokban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csorba, József (2015) Oroszország világpolitikai mozgástere az 1990-es évektől napjainkig. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Veréb, Tamás (2015) A kommunikáció és a zene kapcsolata. A makói játszóházban szervezett zenebölcsi projektterve. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Nikolett (2015) A koreai menedzsment sikere - a K-pop mint szubkultúra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rengei, Georgina (2015) A nonverbális kommunikáció a mindennapokban. Testbeszéd használata Olaszországban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ágoston, Nóra (2014) Az Y generáció és a kulturális csereprogramok. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szántai, Zsanett (2014) Hódmezővásárhely kulturális élete - Három intézmény aspektusából. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hegedűs, Fanni (2014) A Karakter Számítástechnikai, Elektronikai Kft. felnőttképzési tevékenységének bemutatása egy konkrét képzésen keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Boros, Mária (2014) A Kecskeméti Animációs Filmfesztivál története, szakmai jelentősége, kulturális és gazdasági hatásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dukai, Babett (2014) Tömegkommunikáció: Meggyőzés és manipuláció hatásai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Soczó, Hedvig (2014) A kommunikáció jelentősége válsághelyzetben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Parais, Adrienn (2013) Televízió hatása az általános és középiskolás gyerekekre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rácz, Gábor (2012) Az arab és európai országok protokoll sajátosságai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Háló, Orsolya Anna (2012) Az egyiptomi kultúra néhány aspektusa: Társadalom, élettér, vallás, nők. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Laudisz, Anita (2012) Az ázsiai és európai országok viselkedéskultúrája. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mezei, Tímea (2012) Brit kulturális szokások, hagyományok és hétköznapi kommunikáció. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Turjányi, Ágnes (2012) A Cegléd Városi Önkormányzat belső és külső PR kapcsolatai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Molnárné Király, Patrícia (2012) A reklám és hatása a nők mindennapi életére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Csaba (2012) A személyes eladás, mint a kommunikációs mix része. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Schmidt, Evelin (2011) A Bajai Halfőző Fesztivál szervezési és marketing feladatai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szlovák, Aliz Olimpia (2011) Egy márkakereskedés és egy használtautó kereskedés marketingje. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Parais, Adrienn (2011) Hagyományőrzés a médiában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pócsik, Gabriella (2011) Interkulturális kommunikáció non verbális csatornákkal. A Reinsberg család megismerésekor használt non verbális jelzések és a beilleszkedés. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Katalin (2011) Japán ünnepek. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pál, Zsófia (2011) Média, a manipulátor A sajtó szerepe Szerbiában (1987 - 2000). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vér, Erzsébet (2011) Oroszország és az Európai Unió energiapolitikája a XXI. században magyar szemmel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Garai, Nikolett (2011) A REÖK Palota marketing tevékenysége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Czékus, Kitti (2011) Rendezvényszervezés bemutatása gyakorlatban a Zákányszéki Gyermek- és Ifjúságvédelmi Önkormányzat tevékenységének példáján keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nacsa, András (2011) A japán etikett, kultúra, és kommunikáció. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fekets, Zsuzsa (2011) A kommunikáció jelentősége a Közművelődési Konferencia szervezésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Melinda (2011) A nem verbális kommunikáció: a mimika és a gesztusnyelv bemutatása, összehasonlítása országonként, nemzetenként. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Huszár, Gabriella (2011) Ünnepek és népszokások Békés megyében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Zsanett (2010) Az időskori televíziós műsorfogyasztás a modern információs kultúra hatásainak tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hanyecz, Zsuzsanna (2010) Díjugrató verseny szervezése Csongrádon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabóné Varga, Edit (2010) "Fiatalok Európáért". BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ötvös, Nóra (2010) Gasztronómiai rendezvény szervezése. Makó gasztronómiai rendezvényei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Diána (2010) Hazánk, mint multikulturális terület ünnepei és rendezvényei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ötvös, Andrea (2010) Kommunikáció a XXI. században. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Paksy, Anita (2010) Kulturális szokások és kommunikációs eszközök bemutatása az USA-ban és Oroszországban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rokolya, Katalin (2010) Nagykereskedelmi vállalkozás marketing koncepciójának bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Eszter (2010) Nem verbális kommunikáció: mimika és gesztusnyelv bemutatása Magyarország és Németország között. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tokodi, Balázs (2010) OLIGARCHÁK - JELcinizmus : a gazdagság és a hatalom egybefonódása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szűcs, Anita (2010) SZINtiszta siker : a Szegedi Ifjúsági Napok regionális fesztivállá fejlődése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovácsné Varga, Anikó (2010) Szolnok város és nemzetközi kulturális kapcsolatai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Diligens, Regina (2010) A fejvadászok és a tréningjeik. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Papp, Zsófia (2010) A fogyasztói magatartás vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kelemen, Kamilla Eszter (2010) A folklorisztika, mint kultúraközvetítés bemutatása a Marosszéki Népzene és Néptánctábor példáján keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sarusi, Anikó (2010) A mimika, mint a nem verbális kommunikáció alapeleme. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Petrus, György (2009) Az orosz nagyhatalmi törekvések a XVIII. Században. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Macska, Lídia (2009) Az üzleti protokoll nemzeti sajátosságai az Európai Unió egyes országaiban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Galambos, Kornélné (2009) A Csúcsi Olvasókör és a Pipacs Nőegylet kapcsolata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Belovai, Istvánné (2009) Felnőttképzés a MOL Nyrt.-ben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Blazsanik, István (2009) Gesztusnyelv a hajléktalanok között. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lantos, Anita (2009) Interkulturális metakommunikáció - Kézgesztusok a világ egyes országaiban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Becsei, Anna (2009) Japán kommunikációs és kulturális sajátosságai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tanács, Gábor (2009) A Kulturális és Szabadidős Egyesület története, munkássága. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kelemen, Andrea (2009) Makói Városőrség létrehozása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Andrea (2009) Nem verbális kommunikáció: mimika és gesztusnyelv bemutatása a japán nemzet szemszögéből. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Éva (2009) Nem verbális kommunikáció: mimika és gesztusnyelv bemutatása, összehasonlítása országonként, nemzetenként. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vass, Ildikó (2009) Nonverbális kommunikáció Japánban és az Egyesült Államokban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Grosz, Péter (2009) Nulláról a csúcsra : egy „alvó” biztosítási alkusz cég „felébresztésének” stratégiája és egy évének nyomon követése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Huszka, Tamás (2009) Orosz - magyar kapcsolatok a rendszerváltás után. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lőrincz, Andrea (2009) Szeged testvérvárosi kapcsolatai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bodó, Anikó (2009) Személyes hatékonyság a kommunikációban, Enneagramm. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Debreczeni, Szilvia (2009) Szlovák-magyar területfejlesztési trendek. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ruzsits, Ádám Zsolt (2009) A Szovjetunió és az Amerikai Egyesült Államok viszonya a késői peresztrojka éveiben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Perlaki, Zsófia (2009) Sztálin élete, élet és kultúra a sztálinizmusban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dobóczky, Zoltán (2009) Teleházak a Dél-Alföldön. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Virághalmi, András (2009) A kelet foglyai voltak. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Gábor (2009) A kiskereskedelem marketing stratégiája a multinacionális üzletláncok árnyékában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Babecz, Dóra (2009) Állásinterjú és testbeszéd. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Konkoly, Dorina (2009) A nem verbális kommunikáció. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Maróti, Kinga (2009) A reklámok hatása a gyerekek fogyasztási szokásaira. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Leszkó, Hajnalka Mária (2009) A szlovákság hagyományőrzése Békés megyében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hatvani, Krisztina (2009) A televízió és az internet hatása a serdülőkre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Klapka, Judit (2008) Animáció, mint művészeti kommunikáció. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mondok, Ivett Éva (2008) Az Alma Mater koncertek a Zeneakadémián marketingkommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Farkas, Éva (2008) Oroszország és a NATO kapcsolata a délszláv válság idején. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Andrea (2008) A hullámsírtól az „irányított demokráciáig". Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csáki, Réka (2008) A szovjet és náci propaganda a II. világháborúban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pálné Nagy, Judit (2008) A tánc mint a kommunikáció eszköze „Teljesítsd be a nátja kultuszát!”. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Magyar, Anikó Beáta (2007) Az ifjúság gesztuskommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Méhes, Dóra (2007) Az orosz és a magyar népi játékok összehasonlítása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fraknóyné Mezei, Gabriella (2007) Az óriásplakát, mint közterületi média. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bozó, Éva (2007) Az új Oroszország 1991-1999. Helyzetkép a Jelcin-korszakról. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Viktória (2007) Hímnemű személyt jelölő főnevek képzői az orosz nyelvben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Khiminets, Mariya (2007) Kommunikáció Oroszországban és a Kaukázusban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Khiminets, Mariya (2007) Kommunikáció a Független Államok Közössége bizonyos tagállamaiban különös tekintettel Oroszországra és a Kaukázusra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rimár, Péter (2007) Magyarország és Oroszország diplomáciai, gazdasági, kulturális kapcsolatainak jellemzői 1990 -2007 között - az együttműködés perspektívái. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Karsai, Ilona (2007) Politikai befolyásolás a 2002-es magyarországi választási kampányban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagyszöllősi, Nóra (2007) Public Relations a közszférában Az Alsó-Tisza vidéki Környezetvédelmi és Vízügyi Igazgatóság vállalati PR-je, különös tekintettel az árvízvédekezés kríziskommunikációjára. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Gabriella Zsófia (2007) Színházi marketingkommunikáció. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Erika (2007) A Thot-Soft 2002. Kft. marketingkommunikációs tevékenységének elemzése és értékelése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szögi, Mária (2007) Ukrajna és Magyarország kapcsolata, különös tekintettel a kárpátaljai magyarok helyzetére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hemmert, János (2007) Új kommunikációs csatorna: internetes kommunikáció. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Éva (2007) A kisebbségek helyzete Oroszországban: A csecsen kérdés. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bánffi, Melinda (2006) Крещение Киевской Руси. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csekő, Mónika (2006) Oroszország és az Európai Unió diplomáciai kapcsolata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szlávik, Áron (2006) A belpolitikai változások hatása Oroszország nemzetközi megítélésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vass, Nikolett (2006) A nem verbális kommunikáció : mimika, gesztusnyelv. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2025. május 16. 09:49:32 CEST.