Valacsay, Laura (2012) Argentína turisztikai médiareprezentációja Magyarországon és a két ország kulturális kapcsolata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Ignácz, Borbála Mária (2012) Bécs turisztikai imázsának vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Balázs, Olívia (2012) Magyarkanizsa marketingkommunikációs és fejlesztési lehetőségei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Apró, Éva (2012) A Vajdasági Egészségturizmus Klaszter marketingkommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Bicskei, Sára (2012) A megjelenésükben individualitásra törekvő városi szállodák elméleti háttere és marketingkommunikációja hazai esettanulmányokon keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Pigniczki, Eszter (2012) A mostari Öreg híd, mint kulturális szimbólum és turisztikai arculati elem. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Hrabovszki, Nóra (2012) A szegedi utazási irodák promóciós tevékenysége a korszerű marketingkommunikáció szemszögéből. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Horváth , Dóra (2011) Az utazási irodák marketingkommunikációja és vizuális arculatának kialakítása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kapui, Laura (2011) Egy turisztikai kulturális tematikus parkként működő "cigányfalu" marketingkommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Mizithropulu , Elektra (2011) A Görög Idegenforgalmi Hivatal marketing és kommunikációs tevékenységei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Maglódi , Melinda (2011) A Hungaroring mint turisztikai jelenség és annak marketingkommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szalai , Anett (2011) A Lajosmizsei Tanyacsárdák marketing-kommunikációs tevékenységei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Markó , Bettina Mária (2011) A MICE turizmus hazai marketingkommunikációjának vizsgálata a Magyar Kongresszusi Iroda működésén keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kővágó , Anett (2011) Marketingkommunikációs tevékenységek a turisztikai for profit szférában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Csatos , Erika (2011) Pécs kommunikációjának elemzése az Európa Kulturális Fővárosa program ideje alatt. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Viktória (2011) Turisztikai marketing-kommunikáció Peking példáján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó , Orsolya (2011) Tótkomlós település és a Rózsa Fürdő turisztikai marketingkommunikációjának fejlesztési lehetőségei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kis , Norbert (2011) A somogyvámosi Krisna-völgy marketingkommunikációjának vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Hangodi , Henriett (2011) A szolnoki Tiszavirág fesztivál marketingkommunikációjának elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Péter, Tímea (2010) Belföldi repülőterek turisztikai marketing-kommunikációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Németh, Zsófia (2010) Egy magasabb kategóriájú szálloda marketing-kommunikációs lehetőségei egy választott hotel példáján bemutatva. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Horváth, Andrea (2010) Hazai aquaparkok turisztikai marketing-kommunikációjának vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Lippai, Viktória (2010) Kalocsai fesztiválok, mint turisztikai vonzerők és azok kommunikációs tevékenysége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tábi, Renáta Edit (2010) A Magyar Turizmus Zrt. marketingkommunikációs tevékenysége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Zajacz, Éva (2010) Szolnok turisztikai marketingkommunikációjának vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Csonka, Nóra (2010) A bor az ember életében (Borutak és marketing). Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Mizithropulu, Elektra (2010) A görög idegenforgalmi hivatal marketing és kommunikációs tevékenységei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kerekes, Tímea (2010) A homokháti kistérség turizmus marketing tevékenységének elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Ádám, Eszter (2010) A magyar kultúra megjelenése Magyarország turisztikai arculatépítésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szilágyi, Katalin (2010) A vár hatása Gyula város arculatépítésére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kismarci, Balázs (2009) A Bajai Halfőző Fesztivál, mint városarculat alakító tényező. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Varsányi, Anita Alinka (2009) Békéscsaba turisztika imázsalakítása a Csabai Kolbászfesztivál révén. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Lábadi, Mária (2009) Egy fiktív gyógyturisztikai rendezvény lebonyolítása és marketingkommunikációs kérdései. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Fridrich, Eszter (2009) Falusi turizmus - Nemesnádudvar marketingkommunikációja a Szent Mihály napi újbor ünnepének tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Metál, Renátó (2009) Szeged turisztikai arculata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Molnár, Alíz (2009) Szeged turisztikai arculatépítése a városi Tourinform iroda marketing-tevékenységének tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kamarás, Ádám (2009) Turisztikai arculatépítés és kommunikáció, az ausztriai Saalbach és Hinterglemm települések példájának bemutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Tamási, Marianna (2009) A Turizmus Trend szaklap partnerkapcsolatainak alakulása és marketing-kommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Trényi, Árpád (2009) A belföldi légitársaságok által nyújtott turisztikai szolgáltatások fejlesztési és kommunikációs lehetőségei Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kiss, Dorottya Júlia (2009) A budapesti városkép megjelenése a turisztikai promócióban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Vincze, Melinda (2009) A falusi turizmus mai magyarországi helyzetének bemutatása és arculatépítési lehetőségei egy fiktív szálláshely példáján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Biró, Adrienn (2009) A gyulai turisztikai arculatépítés meghatározó elemei és a város imázsának alakulása az elmúlt évtizedekben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Maglódi, Melinda (2009) A magyarországi lovasturizmus lehetőségei, marketingkommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Karancsi, Dóra (2009) A nemzetközi táncversenyek turizmus szempontú marketingkommunikációja a Kistelek Open nemzetközi táncverseny példáján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Töviskes, Judit (2009) A termálturizmus, mint a Hajdúság imázsalakító tényezője. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Tokai, Tamás (2009) A testvérvárosi és testvériskolai kapcsolatok szerepe Orosháza turizmusfejlesztésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kállai, Márta (2008) A „GYULAICUM" médiában való megjelenése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.