Browse by Supervisor

Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Number of items: 47.

Valacsay, Laura (2012) Argentína turisztikai médiareprezentációja Magyarországon és a két ország kulturális kapcsolata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ignácz, Borbála Mária (2012) Bécs turisztikai imázsának vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Balázs, Olívia (2012) Magyarkanizsa marketingkommunikációs és fejlesztési lehetőségei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Apró, Éva (2012) A Vajdasági Egészségturizmus Klaszter marketingkommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bicskei, Sára (2012) A megjelenésükben individualitásra törekvő városi szállodák elméleti háttere és marketingkommunikációja hazai esettanulmányokon keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pigniczki, Eszter (2012) A mostari Öreg híd, mint kulturális szimbólum és turisztikai arculati elem. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hrabovszki, Nóra (2012) A szegedi utazási irodák promóciós tevékenysége a korszerű marketingkommunikáció szemszögéből. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth , Dóra (2011) Az utazási irodák marketingkommunikációja és vizuális arculatának kialakítása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kapui, Laura (2011) Egy turisztikai kulturális tematikus parkként működő "cigányfalu" marketingkommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mizithropulu , Elektra (2011) A Görög Idegenforgalmi Hivatal marketing és kommunikációs tevékenységei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Maglódi , Melinda (2011) A Hungaroring mint turisztikai jelenség és annak marketingkommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szalai , Anett (2011) A Lajosmizsei Tanyacsárdák marketing-kommunikációs tevékenységei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Markó , Bettina Mária (2011) A MICE turizmus hazai marketingkommunikációjának vizsgálata a Magyar Kongresszusi Iroda működésén keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kővágó , Anett (2011) Marketingkommunikációs tevékenységek a turisztikai for profit szférában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csatos , Erika (2011) Pécs kommunikációjának elemzése az Európa Kulturális Fővárosa program ideje alatt. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Viktória (2011) Turisztikai marketing-kommunikáció Peking példáján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó , Orsolya (2011) Tótkomlós település és a Rózsa Fürdő turisztikai marketingkommunikációjának fejlesztési lehetőségei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kis , Norbert (2011) A somogyvámosi Krisna-völgy marketingkommunikációjának vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hangodi , Henriett (2011) A szolnoki Tiszavirág fesztivál marketingkommunikációjának elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Péter, Tímea (2010) Belföldi repülőterek turisztikai marketing-kommunikációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Németh, Zsófia (2010) Egy magasabb kategóriájú szálloda marketing-kommunikációs lehetőségei egy választott hotel példáján bemutatva. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Andrea (2010) Hazai aquaparkok turisztikai marketing-kommunikációjának vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lippai, Viktória (2010) Kalocsai fesztiválok, mint turisztikai vonzerők és azok kommunikációs tevékenysége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tábi, Renáta Edit (2010) A Magyar Turizmus Zrt. marketingkommunikációs tevékenysége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Zajacz, Éva (2010) Szolnok turisztikai marketingkommunikációjának vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csonka, Nóra (2010) A bor az ember életében (Borutak és marketing). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mizithropulu, Elektra (2010) A görög idegenforgalmi hivatal marketing és kommunikációs tevékenységei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kerekes, Tímea (2010) A homokháti kistérség turizmus marketing tevékenységének elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ádám, Eszter (2010) A magyar kultúra megjelenése Magyarország turisztikai arculatépítésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szilágyi, Katalin (2010) A vár hatása Gyula város arculatépítésére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kismarci, Balázs (2009) A Bajai Halfőző Fesztivál, mint városarculat alakító tényező. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Varsányi, Anita Alinka (2009) Békéscsaba turisztika imázsalakítása a Csabai Kolbászfesztivál révén. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lábadi, Mária (2009) Egy fiktív gyógyturisztikai rendezvény lebonyolítása és marketingkommunikációs kérdései. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fridrich, Eszter (2009) Falusi turizmus - Nemesnádudvar marketingkommunikációja a Szent Mihály napi újbor ünnepének tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Metál, Renátó (2009) Szeged turisztikai arculata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Alíz (2009) Szeged turisztikai arculatépítése a városi Tourinform iroda marketing-tevékenységének tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kamarás, Ádám (2009) Turisztikai arculatépítés és kommunikáció, az ausztriai Saalbach és Hinterglemm települések példájának bemutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tamási, Marianna (2009) A Turizmus Trend szaklap partnerkapcsolatainak alakulása és marketing-kommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Trényi, Árpád (2009) A belföldi légitársaságok által nyújtott turisztikai szolgáltatások fejlesztési és kommunikációs lehetőségei Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Dorottya Júlia (2009) A budapesti városkép megjelenése a turisztikai promócióban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vincze, Melinda (2009) A falusi turizmus mai magyarországi helyzetének bemutatása és arculatépítési lehetőségei egy fiktív szálláshely példáján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Biró, Adrienn (2009) A gyulai turisztikai arculatépítés meghatározó elemei és a város imázsának alakulása az elmúlt évtizedekben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Maglódi, Melinda (2009) A magyarországi lovasturizmus lehetőségei, marketingkommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Karancsi, Dóra (2009) A nemzetközi táncversenyek turizmus szempontú marketingkommunikációja a Kistelek Open nemzetközi táncverseny példáján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Töviskes, Judit (2009) A termálturizmus, mint a Hajdúság imázsalakító tényezője. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tokai, Tamás (2009) A testvérvárosi és testvériskolai kapcsolatok szerepe Orosháza turizmusfejlesztésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kállai, Márta (2008) A „GYULAICUM" médiában való megjelenése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2025. április 20. 05:59:38 CEST.