Vajda, Vanda Katinka (2023) Tanítói tapasztalatok a sajátos nevelési igényű tanulók integrált oktatásáról, neveléséről. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gajda, Nikolett (2022) Az apahiány hatásai és jellemzői a 18-24 éves magyar fiatalok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth, Kamilla (2022) Az olvasási szokások változása óvodás korban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Vancsura-Nagy, Tímea (2022) Mozgáskorlátozott gyermekek óvodai integrált nevelése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kurilla, Zsófia Mária (2022) A családon belüli gyermekbántalmazás megjelenési formái és az "X" - "Z" generáció között megjelenő különbségek vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Ádámszki, Virág (2022) A down-szindrómás gyermekek integrációja az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Molnár, Gyöngyi (2022) A média/digitális eszközök hatása a személyiségfejlődésre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Radnai, Renáta (2022) A sajátos nevelési igényű gyermekek integrációja a hódmezővásárhelyi Szabadság téri óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Németh, Anita (2021) Az IKT eszközök szerepe és hatása az alsó tagozatos gyermekek életében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Fazekas, Vanessza (2021) Az IKT- eszközök használata és hatása a családokban és az óvodákban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Pásztor, Rebeka (2021) Az IKT-eszközök használata a 3-7 éves korú gyermekek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tódor, Elizabet (2021) Az óvodáskorú gyermekek IKT eszközhasználatának vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Lipóczi, Noémi Anna (2021) Integráció vizsgálata egy konkrét intézmény tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Vida, Ibolya (2021) Mozgáskorlátozott tanulók integrált, inkluzív nevelésének, oktatásának vizsgálata Szegeden. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Harkai, Noémi (2021) A cyberbullying prevenciós aspektusai az iskolában és otthon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bartolák, Andrea (2021) A kollégiumi nevelőtanár megváltozott szerepe. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.
Kiss, Ibolya Brigitta (2021) A kollégiumi tanulás lehetőségeinek vizsgálata. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.
Szentirmai, Dóra (2021) Állatasszisztált foglalkozások lehetőségei alsó tagozatban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Darányi, Nóra (2021) A sajátos nevelési igényű gyermekek integrált nevelésének – oktatásának vizsgálata a városi és a községi iskolákban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bernátné Kovács, Zsófia (2020) Az integráció megvalósulási lehetőségeinek vizsgálata egy általános iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Rocsik, Zsófia (2020) Gyermekvédelem az általános iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Mátó, Kamilla (2020) IKT használat az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagypál, Tünde (2020) Integrált nevelés egy kiválasztott intézmény tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Károlyi, Anna (2020) Mit jelent ma cigánynak lenni a magyarországi oktatási rendszerben, a kiskundorozsmai roma közösség szemszögéből. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Juhászné Mihályi, Rita (2020) A jászkiséri óvodáskorú gyerekek IKT eszközhasználati szokásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bozsó, Gabriella (2020) A másság iránti érzékenyítés vizsgálata az óvodai nevelésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Sipos, Adrienn (2020) A média szerepe a kisiskolás gyerekek mindennapjaiban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Simola, Diána (2020) A médiaeszközök használata óvodáskorú gyermekek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gelányi, Kata (2019) Az óvodapedagógusok meseválasztási szokásainak vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szűcs, Boglárka Mária (2019) Extrafamiliáris intergenerációs tanulás a program szervezés elméletének és gyakorlatának tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Fodor-Maróti, Tímea (2019) IKT eszközök alkalmazása a digitális nemzedék óvodáskorú gyermekeinek nevelésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Juhász, Anna (2019) Integráció a Kiskunmajsai Arany János Általános Iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Pallagi, Rita (2019) A digitális eszközök használata 8-10 éves korú gyermekek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Maglódi, Flóra (2019) A televízió hatása a kisgyermekekre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Máté, Rita Regina (2018) Az IKT eszközök használata az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Henrietta (2018) Az óvodáskorú gyermekek idegen nyelvi fejlesztése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gerencsér-Kiss, Réka (2018) A beszédfogyatékos gyermekek integrálása egy szegedi és egy orosházi óvoda tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gyöngyösi, Ráhel Anna (2018) Állatterápia az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Dani, Nóra (2018) A rajzfilmek hatása a személyiség fejlődésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Varró, Kitti (2018) A sajátos nevelési igényű gyermekek integrált nevelése a Szentesi Nyolcszínvirág Óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kőműves, Patrícia (2018) A sajátos nevelési igényű gyermekek óvodai integrációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Mucsi, Annamária (2017) Német nyelv az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szamper, Szabina (2017) A sajátos nevelési igényű gyermekek integrálása és fejlesztése az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Serfőző, Edina (2017) A televíziózási szokások az óvodáskorú gyermekek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.