Browse by Supervisor

Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Number of items: 105.

Czédliné Bárkányi, Éva (2011) A felsőoktatás minőségügyi gyakorlata. A Szegedi Tudományegyetem Juhász Gyula Pedagógusképző Karán a Tanító- és Óvóképző Intézet tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dobó, Miklós (2009) Minőségirányítási alapelvek érvényesülése és az eredményesség közötti összefüggés vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pósfay, Balázs (2007) A 21. század minőségügyi kihívásai : kérdések és válaszok az oktatásügyben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Borda, Éva (2007) Minőségbiztosítás a közoktatásban : a minőségbiztosítás kialakítása és hatása egy közoktatási intézményben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Márton, Attila (2007) Minőségirányítás, minőségfejlesztés lehetőségei a közoktatási intézményekben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Deák, Katalin Borbála (2006) Emberi jogi nevelés a közoktatási intézményekben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Urbán, László (2006) Minőségfejlesztés és változásmenedzsment a közoktatási intézményekben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Berkecz, József (2005) Az általános iskolai informatikaoktatás minőségfejlesztésének lehetőségei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kalmár, Katalin (2005) Intézményesített Minőségirányítási Programok összehasonlító elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mihály, Péter (2005) Közoktatási intézmények minőségfejlesztése a 20. és a 21. századfordulón. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Mercédesz (2005) Minőségfejlesztés a közoktatási intézményekben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szél, Erzsébet (2005) Sajátos nevelési igényű gyermekek fejlesztése : „Hogy jobban értsük egymást!”. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Enikő (2005) A képességfejlesztés az általános iskolában : speciális fejlesztőpedagógia a kelebiai általános iskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bús, Dóra Irén (2004) Minőségfejlesztés a közoktatásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Orsolya Beáta (2004) Olvasástanítás határainkon innen és túl : (összehasonlító elemzés). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabóné Nyári, Rózsa (2004) A kommunikáció világának és a mese világának hatásai a gyermek személyiségfejlődésére pedagógiai megközelítésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Baár, Lászlóné (2002) Az alapvető dokumentumok szerepe az iskola vezetésében. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Szmola, Magdolna (2002) Az alternatív iskolák kialakulása, szerepe, jelentősége a magyar oktatási rendszerben. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Tompáné Barabás, Edit (2002) Az alternatív iskolák kialakulása, szerepe, jelentősége a magyar oktatási rendszerben. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Barna, Hajnalka (2002) Az oktatás minősége - a minőségi oktatás a mezőberényi Petőfi Sándor Gimnázium minőségfejlesztési programja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabolcsiné Tokovics, Ilona (2002) Az oktatás minősége - minőségi oktatás. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Molnárné Sinka, Andrea (2002) Az oktatási rendszer sajátos területe: a művészeti iskolák kialakulása, szerepe, jelentősége. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Kulcsár, Sándor (2002) Az önkormányzatok szerepe az oktatási intézmenyek alapításában, fenntartásában, működésében, és irányításában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Vargáné Varczába, Éva (2002) Mai szakkékpzési rendszerünk fejlesztésének távlatai - a Gyomaendrődi Bethlen Gábor Szakképző Iskola és Kollégiumban. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Lehoczkyné Wolf, Tünde (2002) Pedagógiai szakszolgálatok : különös tekintettel a gyógytestnevelésre. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Puj, Katalin (2002) Tagintézményi autonómia. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Kondor, Edith Mária (2002) Tanulói jogok és kötelességek intézményünkben. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Major, Lászlóné (2002) Veszélyeztető körülmények és ártalomforrások az óvodáskorú gyermekek körében. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Pintér, Vilmos (2002) A magyar iskolarendszer története a felvilágosult abszolutizmus koráig, a kaszaperi általános iskola fejlődése 1878-tól napjainkig. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Fülöp, Istvánné (2002) A speciális nevelési szükségletek -kiemelten a tanulási zavarok- alakulása és ellátásának gyakorlati tapasztalatai a gyomaendrődi Kis Bálint Általános Iskolában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Bánhidi, Éva (2002) Űt a teljesség felé - avagy a minőségbiztosítás keresztmetszete. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovalik, Istvánné (2002) A tervezés területei és összetevői, megvalósulása az óvodánkban. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Fodor, Istvánná (2002) A tárgyalások szerepe és alkalmazási lehetőségük az iskolában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Krizsán, Adrienne (2002) A verbális kommunikáció és az empátia kapcsolata, szerepe az óvodában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Boróczki, Barbara (2001) Kreatív konfliktuskezelés lehetőségei az általános iskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Iviczné Szalontai, Ildikó (2000) Az ellenőrzés-értékelés a minőségfejlesztés szolgálatában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Salacz, Anikó (2000) A Waldorf - pedagógia múltja és jelene. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Sándorné (1999) Alternatív pedagógiák Magyarországon Freinet - pedagógia a Deák Ferenc Általános Iskolában. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Imre, Ernőné (1999) Az iskola szociológiai helyzetképe és a szülők elvárásai a középsúlyos fokban értelmileg akadályozottak általános iskolájában. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Tóthné Mészáros, Márta (1999) Az iskolaszék szerepe a tanügyigazgatásban a közoktatás története során. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Szigeti, Sándomé (1999) Az érettségi vizsga, mint az értékelés, minőségbiztosítás egyik eszköze. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kapus, Krisztián (1999) Diák-érdekképviselet - egy lehetőség a demokráciában -. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Horváth, János (1999) Egyházi iskolák működése Magyarországon a jogszabályok tükrében. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Schmidt, Antal (1999) Innovációs és minőségbiztosítási törekvések a Felsőszentiváni Általános Művelődési Központ pedagógiai - művelődési programjában és vezetésében. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Horváth, Éva (1999) Iskolám társadalmi környezete, főbb szociológiai meghatározói. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Radicsné Albert, Zsuzsanna (1999) Iskolám társadalmi környezete, főbb szociológiai meghatározói. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Pópa, Mária (1999) Konfliktuskezelés az iskolában (Esettanulmányok bemutatása). Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Szabó, Krisztina (1999) Mit tükröznek a vonalak? Vizuális kifejezés gyermekkorban. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kiss, Erzsébet (1999) Személyiségfejlesztés az általános iskolában. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Bán, Judit (1999) Tanuljunk másképp (Carl Rogers gyermekközpontú szemlélete). Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Tóth, Dezső (1999) Tiszasziget kisiskolájának innovációja 1992-1998. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Virághalmi, Elemémé (1999) A döntés, mint a legjelentősebb vezetői funkció. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Salamon, István (1999) A gyermeki és tanulói jogok érvényesülése az iskolában. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Á. Fúrús, Jánosné (1999) A gyermekvédelem és gyermeki jogok érvényesülése iskolámban. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Bán, Sándorné (1999) A minőségbiztosítás lehetőségei a közoktatásban. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Jani, Jánosné (1999) A modern közoktatási rendszer sajátos képződményei Osztatlan kisiskolák közelről. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kiss, Sándorné (1999) A pedagógiai program célja, tartalma, szerepe egy gyakorlati példán keresztül. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Hegedűs, Pálné (1999) A pedagógiai program készítése A neveiés-oktatás minőségi megújulásának egy lehetősége. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Rutainé Fodor, Edit (1999) Ásotthalom szociológiailag hátrányos társadalmi környezetében élő gyermekeinek támogatása a gyermekjóléti szolgálat tevékenységével. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Papdi, Józsefné (1999) A szakoktatás és az elemi képzés egysége a Kisszállási Uradalmi Iskolában. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kis-Rácz, Antalné (1999) A szentesi Petőfi Sándor Általános Iskola oktatásszerkezete /Változások 1871-től a nemzeti alaptanterv bevezetéséig/. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Pankotainé Simon, Éva (1999) A tanár-diák között megvalósuló kommunikáció lehetőségei. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Péter, Lászlóné (1999) „A tanítás a szeretet egyik módja” avagy a Gordon módszer, mint alternatíva. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Csorba, Zsuzsanna (1998) Gondolatok a humanisztikus pedagógia elméletéről és gyakorlatáról. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Sándorné Szín, Rózsa (1997) Az iskolaszék hazai neveléstörténeti előzményei, a mai iskolaszék eredményes működésének feltételei. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Mihály, Eszter (1997) Kommunikáció és iskolavezetés. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Hegedűs, Gyöngyi (1997) A humanisztikus szemlélet gyakorlata az általános iskola felső tagozatában. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Papp, Andrea (1997) A pedagógiai program és a helyi tanterv, készítésük logikája. Postgraduate education, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Juhászné Cseresnyés, Izabella (1997) A személyiség, az intézményi autonómia és kölcsönhatásuk az óvoda vezetésében. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Gavenda, Jánosné (1997) Útkereső örökség : A kodályi gondolatok nyomában a dunapataji ének—zenei tagozatos általános iskolában. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Molnár, Katalin (1995) Erőszakmentes konflik(t)usmegoldás. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Csordás, Anett (1995) Kísérletek a mai iskolai oktatásban Nem hagyományos tanmenetű általános iskolák Szegeden. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Rózsay, Ernőné (1995) A konfliktusok módozatainak hatása a családban és az iskolában. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Nágelné Hemmert, Hedvig (1995) A tanulási eredmények és a család motivációjának összefüggése a magyarcsanádi általános iskola felső tagozatos tanulóinál. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Szűcs, Mária (1994) Az empátia szerepe a nevelésben. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Ugrainé Perényi, Mónika (1994) „Pedagógiánk ott tart, ahol pedagógusaink”. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Molnár, Éva (1994) A kedvező pszichológiai légkör a tanítási órán. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Szollár, Zsuzsanna (1994) A személyiségiejlódés útján. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Bukor, Szilvia (1994) A személyközpontú pedagógiai megközelítési mód alkalmazása az iskolai életben. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Török, Eszter (1994) A vizuális nevelés szerepe a személyiségfejlődésben. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Sós, Mária (1993) Egy gyermekközpontú táborról. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Tóthné Kovács, Éva (1993) A Gordon-minta alkalmazási lehetőségei a gyakorlatban. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Smiriné Kokauszki, Erika (1993) Hogyan lehetnének iskoláink gyermekközpontúak. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Rádiné Gémes, Ildikó (1993) Ilyen iskolát szeretnék? A gyerekek nélkül nem lehet és nem is szabad tenni semmit sem értük! Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Csillik, Pálné (1993) "Mert a szív és az ész együtt mindenre kész" A tanulás facilitása. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Sitblár, József (1993) Személyközpontú szemléletmód az iskolában. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Rigó, Tibor (1993) A humanisztikus szemléletmód alkalmazásának lehetőségei a nagymágocsi Kastélyotthonban. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Katona, Tünde (1993) "Út a személyközpontú iskolák felé". Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Bojtor, Judit (1992) Az alternatív pedagógiák jelentőségéről. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Grünvald, Anna (1992) Egy gyakorlatközeli pedagógia. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Burányi, Csilla (1992) Gordonnal az iskolában. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kürtösi, Zoltán (1992) Humanisztikus szemlélet alkalmazásának tapasztalatai középiskolai kollégiumban. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Tomcsányiné Gyenes, Györgyi (1992) Nemzeti alaptanterv a társadalmi változások tükrében. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Ungor, Zsuzsanna (1992) A Waldorf-pedagógia. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Pigniczki, Józsefné (1991) Az iskolaérettség helye, jelentősége az 5-6 éves gyermekek személyiségének alakulásában. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kovácsné Budai, Éva (1991) Csoportmozgás-csoportdinamika. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Fábián, Zsuzsanna (1991) Képességrendszerek fejlesztése az esztétika eszközeivel. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Tarnóczky, Antal (1991) Sikerek és kudarcok a tanulók életében. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Tirla, Istvánné (1991) Személyiségfejlesztés, a tanulási zavarok megelőzésének lehetőségei iskoláskor előtt. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Erdei, Istvánné (1991) Személyközpontú nevelés az iskolában. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Leléné Gonda, Irén (1991) A délutáni foglalkozások hatása a személyiségfejlődésre. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Mártonffy Zoltánné Papdi, Magdolna (1991) A gyermeki önállóság fejlesztésének lehetősége. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Virág, Zoltánné (1989) Bábjáték és nevelés. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Szegedi, Jánosné (1989) Népi kézművesség a napközi otthonok 3. osztályában. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Birkásné Sánta, Éva Gyermekközpontú pedagógus szeretnék lenni. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

This list was generated on 2025. május 15. 19:51:01 CEST.