Browse by Supervisor

Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Number of items: 10.

Oravecz, Kristóf (2011) Az internet hatása a lemezpiacra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Német, Lili Veronika (2011) A hallássérültek lehetőségei a XXI. században - Kommunikáció és médiafogyasztás terén. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Silacher, Tamás (2008) Hírek és hírszerkesztés az országos zenei rádiókban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Eszter (2006) Nemzetek és hírek, avagy az amerikanizálódó elektronikus magyar média. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pottyondy, Nóra (2006) Van-e létjogosultsága a XXI. században egy helyi kereskedelmi rádiónak? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pájer, Anikó (2005) Van az a pénz! Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Baji, Anita (2005) A magyarországi zenei alapú kereskedelmi rádiózás és legsikeresebb műsora, a Bumeráng. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Windisch , Judit (2004) Emlékezni és emlékeztetni - A magyarországi zsidó Holokauszt. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fülöp, Attila (2003) A magyarországi lízingpiac egy kis- és középvállalkozás szemével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Attila (2002) Az emigráns olimpiai bajnokok és a sajtó kapcsolata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2025. április 20. 20:10:59 CEST.