Teiszler, Zsuzsa (2010) Teljesítménykultúra a Dreher Sörgyárak Zrt-nél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Cserhegyi, Tímea (2010) Változásmenedzsment, avagy mennyire rugalmasak a mai modern nagyvállalatok. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Héjjas, Helga (2009) A Takarékpont hálózat belső kommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Karakas, Zsuzsanna (2008) Pöttyös az igazi! - Ez csupán szlogen? A három vezető Túró Rudi márka összehasonlítása marketing szempontból. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tihanyi, Ádám (2002) Az I. magyar ütősfesztivál megszervezése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagyistók, Nóra (2002) Az Ovit Rt. Corporate Identity-je. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Takács, Ildikó Andrea (2002) A LeasePlan Hungária Corporate Identity-jének bemutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Mészáros, Adél (2002) A Pepsi Cola Company Corporate Identityjének elemző bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Pataky, Andrea (2002) "A Red Bull szárnyakat ad" - (Az energiaital corporate identity-jének bemutatása). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gál, Ágnes (2002) Versenyhelyzet elemzés a magyarországi indoor média piacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bruckmann, Balázs (2001) Az Oázis Fitness Park arculatának bemutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Berzsán, Ferenc (2001) Gondolatok a válságkommunikációról - MALÉV tesszaloniki esettanulmány. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Béla (2001) A Vám- és Pénzügyőrség PR tevékenységének bemutatása, Corporate Identity. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Auer, Katalin (2001) A Westel Mobil Rt. egy sajtótájékoztatójának megszervezése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.