Juhász, Anett (2019) Iskolakertek szerepe a természetismeret oktatásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Fekete, Éva (2019) Környezetismeret tanítása "Élménysuli" módszerekkel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Ábrahám, Anett (2019) A Madárbarát Óvoda program megvalósulása a karcagi óvodai nevelésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Fazekas, Attiláné (2019) A természetismeret tanításának története. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Borók, Boglárka (2018) Természetvédelemre nevelés az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kalmár, Ágota (2016) Az óvodás gyermekek környezeti nevelésének eredményessége a Zöld Óvoda program tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Korcsok, Gábor (2015) Az állatvédelemre nevelés pedagógiai módszerei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bányász, Anett (2015) A Körös - Maros Nemzeti Park élő és élettelen környezete. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kerekes, Zsófia Anna (2015) A kunhalmok szerepe az 5. osztályosok környezeti- és természeti nevelésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kreisch, Zsuzsanna (2014) Természetismeret könyvek összehasonlítása, elemzése a környezettudatosság szempontjából. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Négyökrű, Mária (2014) A terepi oktatás módszerei a kisiskolás korban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Czavalinga, Dóra Ágnes (2013) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Angyal, Ivett (2012) Tanösvények a természetismeret oktatásában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Héjja, Norbert (2011) Az élővilág sokféleségének vizsgálata a környezetismereti foglalkozásokon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Zsóri, Anita (2011) Környezetszennyezés megelőzésének lehetőségei kisiskoláskorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.