Browse by Supervisor

Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Number of items: 69.

Sosterics, Ágnes (2020) A mozgás- és beszédfejlődés kapcsolata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Staberecz, Dóra (2020) A rendszeres mozgás jelentősége a gerincelváltozások prevenciójában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fejér, Evelin Kitti (2020) A ritmusképesség vizsgálata és fejlesztésének lehetőségei az óvodás korban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fáskerti, Emese (2020) A torna oktatásának vizsgálata az általános iskola 6. osztályáig. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kakas, Lúcia (2020) A társastánc hatásának vizsgálata a 6-10 éves gyerekek képességeire. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Márta, Krisztina (2019) A 3-7 éves gyermekek mozgásának lehetőségei az óvodában és az óvodán kívül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Török, Nóra (2019) Mozgás+élmény=jövő : testnevelés az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fekete, Annamária (2019) A család szerepe a gyermekek fejlődésében különösen a sport tekintetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Zsanett (2019) A gyermekjóga helye és szerepe az óvodáskorú gyermekek életében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy-György, Emese (2019) A gyermekkorban végzett különböző testmozgások hatása a helyes testtartás kialakításában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ludányi, Zsófia (2019) A lovaglás hatásai óvodáskorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mindszenti, Lukács (2019) A mindennapos testnevelés foglalkozások hatása az óvodáskorú gyermekek mozgásfejlődésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Czékus, Gábor (2019) A rendszeres testmozgás fontossága az óvodai nevelésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kálmán, Anikó (2019) A sport nevelő hatása a gyerekekre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vámos, Tamás (2019) Óvodáskori mozgásfejlesztés a labdarúgás világában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ardai, Márta Diána (2018) Az úszásoktatás lehetőségeinek vizsgálata városi és falusi iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Márta Kata (2018) Különböző sportági előképzettségek előnyei és hátrányai a Fit Kidben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Jancsik, Denise Anikó (2018) Mindennapos testmozgás vizsgálata óvodákban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bajcsiné Aouka, Meryem (2018) Sportolási lehetőségek vizsgálata az óvodáskorú gyermekek életében a Veszprémi Ringató Körzeti Óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Farkas, Kitty (2018) Sportágválasztási tényezők, sportolási szokások 12–13 éves korban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Beinschródt, Alexa (2018) Vízhez szoktatás az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ürge, Klaudia (2018) A funkcionális edzés lehetőségei az óvodai testnevelésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Illés, Flóra (2018) A játékos és természetes gyakorlatok alkalmazásának lehetőségei a torna oktatásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Révész, Natália (2018) A torna nevelőértéke. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dobos, Anna (2018) A tánc helye és szerepe alsó tagozaton. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Behán, Dóra (2018) A tánc szerepe és lehetőségei a testnevelésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Ildikó (2018) Óvodai mozgásformák fejlesztő hatásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Böröczné Dékány, Andrea (2017) Az óvodás korú gyerekek szabadidős tevékenységeinek vizsgálata, különös tekintettel a virtuális szórakozásra és a testmozgásra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Seydewitz, Nikoletta (2017) Ismeretnyújtás vizsgálata a testnevelés foglalkozásokon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kecskeméti, Imola (2017) Küzdősportok hatásai a 8-12 éves korú gyermekek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Ágnes Lotte (2017) Tehetséges gyermek gondozása az iskolán belül és kívül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tari, Nóra (2017) Táplálkozás és fizikai aktivitás szerepe az egészséges életmód alakításában 10-12 éves korban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Botez, Andrea (2017) A ritmusképesség mérésének és fejlesztésének lehetőségei az óvodáskorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Filebics, Fanni (2017) A stressz, a szorongás és a vegetatív distonia kapcsolata, terápiája relaxációval óvodás és iskolás korban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Andrucsák, Viktória (2017) A tánc hatásai a gyermekek fejlődésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Badó, Emese (2016) Az egészségügyileg hátrányos gyermekek helyzete a testnevelés órán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lódri, Fanni (2016) Az óvodai testnevelés hatásának vizsgálata a 4-7 éves gyermekek kondicionális képességeire. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ganyecz, Petra (2016) Differenciálás a testnevelés órán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Badó, Emese (2016) Egészségügyileg hátrányos gyermekek helyzete a testnevelés órán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Jennifer (2016) A Kölyökatlétika hatása az óvodások kondicionális képességeire. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Jeszenszky-Paulovics, Bianka (2016) Sajátos nevelési igényű gyermekek motoros képességeinek fejlesztési lehetőségei az óvodai testnevelés eszközeivel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gulyás, Ferenc (2016) Sportolási lehetőségek és szokások vizsgálata falusi és városi gyermekek környezetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bartalos, Anett (2016) A játékos és természetes gyakorlatok alkalmazásának lehetőségei a torna oktatásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bartalos, Anett Bianka (2016) A játékos és természetes gyakorlatok alklamazásának lehetőségei a torna oktatásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kutasi, Kitti Mária (2016) A mondókák, versek, dalok, énekes játékok kapcsolata a mozgásfejlődéssel óvodáskorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Demus, Mónika (2016) Óvodáskor aktív szabadidő eltöltésének vizsgálata a játszótereken. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dienes, Zsuzsanna (2016) Ízületi mozgékonyság, hajlékonyság vizsgálata különböző sportágakban tevékenykedő gyerekeknél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rácz, Roland (2015) Sportoló és nem sportoló tanulók NETFIT eredményeinek összehasonlító vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csehiné Gyömrei, Éva (2015) Természetes mozgások: járások, futások előfordulásának lehetőségei és vizsgálata alsó tagozatban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Túri, Boglárka (2015) Túlsúlyos gyerekek és a testnevelés. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fakan, Melinda (2015) A mindennapos testnevelés hatása a 8-9 éves gyermekek fizikai teljesítőképességére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Mária Roberta (2014) Az alsó tagozatos testnevelés vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Farkas-Csamangó, Dalma (2014) Népi játékok oktatásának lehetőségei és jelentősége az alsó tagozatos testnevelésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gyovai, Loretta (2014) Zenés mozgások lehetőségei és jelentősége az általános iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fejes, Gabriella (2014) A mindennapos testnevelés bevezetésének sajátosságai Szeged városában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gálik, Eszter Rebeka (2014) A mindennapos testnevelés bevezetésének tapasztalatai kecskeméti általános iskolákban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Oravecz, Dorina (2014) A vizuális ismeretnyújtás vizsgálata a testnevelés foglalkozásokon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sipos, Erika (2012) Az egyensúlyozó képesség fejlesztésének lehetőségei az alapfokú oktatás bevezető szakaszában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Katona, Rita Mónika (2012) Az előkészítő gyakorlatok szerepe és oktatás módszertana az iskolai testnevelésben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Zsemberi, Vivien (2012) A küzdőjátékok és küzdő jellegű sportok alapjainak lehetőségei a testnevelés oktatásában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mitykó, Éva Vanda (2011) A játékoktatás módszertanának vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bajkán, Martina (2011) A testnevelés és a sport szerepe a gyermekek életében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Domonkos, Renáta (2010) A bemelegítés alkalmazásának vizsgálata az alapfokú nevelés - oktatás első szakaszának testnevelésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kasza, Enikő (2010) A testnevelés nevelőértéke. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Soós, Diána (2010) A testtartás elváltozásai és megelőzése a kisiskolás korban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gerendeli, Zoltán (2010) A vizuális ismeretnyújtás vizsgálata a testnevelés foglalkozásokon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Gellért (2009) A cselgáncs, mint küzdősport oktatásának lehetősége az alsó tagozatos testnevelésben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hódi, Anikó (2009) A testnevelés órák szerkezeti felépítésének vizsgálata alsó tagozatban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bálint, Judit and Krasznai, Eszter (2008) A népi játékok helye az alsó tagozatos testnevelésben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2025. május 15. 23:34:56 CEST.