Browse by Supervisor

Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Number of items: 12.

Horváth, Hajnalka (2020) Az iskolakezdő mérőeszközcsomag alkalmazása és eredményeinek feldolgozása és felhasználása az intézményben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Zsarkó, Mária (2020) Játékosság, szemléltetés lehetősége az alsó tagozatos matematika tanításában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Doroghy, Ágnes (2018) A digitális tábla használatának lehetőségei az alsós matematikaoktatásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Anett (2017) Interaktív eszközök használata az alsó tagozatos oktatásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kothencz, Anita (2017) Tanulási motiváció és annak vizsgálata általános iskola 4. osztályában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Sára (2016) A műveleti gondolkodás kialakítása és fejlesztése az alsó tagozatos tanulók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Frank, Judit (2014) Prezentáció készítése az alsó tagozatos tananyag feldolgozásához. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fülöp-Nagy, Katalin (2014) A negyedik osztályos tanulók alapműveleti készsége és tantárgyi attitűdje. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lencse, Melinda (2013) 6-10 éves tanulók értékelése : 3.-4. osztályos tanulók matematikai kompetenciájának felmérése és értékelése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Koltai, Enikő (2013) A médiakommunikációs eszközök fejlődésének hatása a 8-11 éves korosztály olvasási szokásaira. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ponyokai, Szandra (2012) Írásbeli műveletek tudásszintjének változása a 4. osztályos tanulók körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bodnár, Renáta (2008) Az alsó fokú oktató-nevelő munkát segítő számítástechnikai programok és internetes oldalak. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2025. március 17. 18:44:58 CET.