Bosnyák, Martin (2018) Az egészséges életmód, mint trend hogyan befolyásolja a fogyasztói döntéseket? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kiss, Dániel (2018) Egy újonnan nyíló cukrászat marketingje. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bori, Katalin (2018) A K&H BankZrt. eseménymarketingjének vizsgálata munkavállalói és lakossági megítélés alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Csapó, Anna Katalin (2018) A neuromarketing irányelveinek hozzájárulása a vonzóbb csokoládécsomagok kialakításához. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Haskó, Zsombor (2018) Értékesítési politika vizsgálata a hazai gyógyszertárak körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Réti, Dávid (2017) Szegediek szabadidő és sportfogyasztási szokásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Dénes, Szilvia Klára (2017) A fogyasztás társadalmi szerepe : divatmarketing és státuszfogyasztás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Mondovics, Ivett (2017) A véradók, mint adományozók adományozási szokásai és a háttérben álló motivációk vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Biczók, Adrienn (2016) Adománygyűjtési módszerek a sokszínű szektorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Galambosi, Péter (2016) Az Y-generáció tudatos vásárlásának vizsgálata ruházati alapdarabok esetén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kraszkó, Diána (2016) Az innovatív kistermelő marketingtevékenységei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth, Róbert (2016) Az online kereskedelmi vállalkozások elterjedése és a fogyasztók motivációs tényezői Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Novák, Fanni (2016) Az ügyfelek megítélése és elégedettsége az OTP direkt szolgáltatásaival kapcsolatban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Halmágyi, Petra Magdolna (2016) Bormarketing. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Ódor, Enikő (2016) A Dahua termékek bevezetése Magyarországra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács, Ivett Judit (2016) Dohányzás korlátozására irányuló tevékenységek hatékonysága : szegedi 18-30 évesek körében vizsgálva. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gavallér, Ákos (2016) A Heineken fogyasztói márkaértéke. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Molnár, Stella (2016) Reklámjogi szabályozás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Juhász, Levente Tamás (2016) Sport és szponzoráció: Középpontban a MOL-Pick Szeged Kézilabdacsapat. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Juhász, Dániel (2016) A Z generáció fogyasztói magatartásának vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Csenge (2016) Zöldmarketing az élelmiszeriparban : a fenntartható élelmiszer-fogyasztásra ható tényezők vizsgálata a magyar fiatalok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Csucska, Zsófia Sára (2016) A beauty vloggerek fogyasztókra gyakorolt hatása és szerepük a szépségipari cikkek népszerűsítésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Simon, Fanni (2016) Új termékcsalád bevezetése az SZVG-Tools Kft.-nél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Farkas, Eszter (2016) A képernyőn történő dohányzás befolyása a fiatal nézők dohányzási szokásaira a product placement segítségével. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Radics, István (2016) A marketingkommunikációban megjelenő szexizmus és szexualitás fogyasztói megítélése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Vadaszán, Aurélia (2016) A márka ereje : értelem vagy érzelem, avagy a márka befolyásolásának bemutatása egy kávéteszten keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács, Tamás (2016) A vásárlói döntéshozatalra kiható tényezők vizsgálata az okos eszközök piacán az egyes fogyasztói csoportok vonatkozásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Ónodi, János (2016) A zenefogyasztás változása a streamszolgáltatások felé. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Emese (2015) Az élelmiszeripari hungarikumok piaci helyzete és marketing elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kozák, Csaba (2015) A gyógyszertári marketing lehetőségei a gyógyszerész szemszögéből. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Bálint, Bianka (2015) A magyar fiatalok fesztivállátogatási szokásai napjainkban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Pintér, Bence Gábor (2015) A nemzetközi terjeszkedés korlátai: sajátosságok, csapdák, hatások. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Csapó, Anna Katalin (2015) A személyes márkázás szerepe az SZTE GTK hallgatói életében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Mendebaba, Alexandra (2015) A vállalatok társadalmi felelősségvállalásának történeti, elméleti hátterének felfedezése és alkalmazása a gyakorlatban a L'Occitane példáján bemutatva. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Janó, Róbert (2014) Az okostelefonok szerepe a gazdaságban, a marketingben és a hétköznapi életben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Koleszár, Mihály Ádám (2014) A PompAsia Kft termékpolitikája, termékfejlesztés. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Sápi, Zsófia Katalin (2014) Szépséggel a társadalmunkért, azaz a Dove® vállalati társadalmi felelősségvállalásának a nőkre gyakorolt hatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Molnár, Gábor (2014) A fogyasztói magatartás vizsgálata az FMCG termékek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Koleszár, Ágnes Éva (2014) A kereskedelmi márkák marketing-kommunikációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Rostás, Imola (2014) A márkaközösségek térhódító szerepe az Instagram közösségi média platformján keresztül bemutatva. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.