Browse by Supervisor

Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Number of items: 206.

Büchler, András (2009) Országmárkák és működésük válsághelyzetekben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pongó, Julianna (2009) A dohányzás és a reklám. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tornai , Renáta (2008) Az integrált kommunikáció múltja, jelene és jövője - Egy vidéki kommunikációs ügynökség 10 éve. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Franciska (2008) Centralizált eljárás a gyógyszerhatósági kommunikációban - Az Európai Unió gyógyszer-engedélyező hatóságainak közös és sajátos kommunikációs törekvései. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Werni, Gábor (2008) A Danubius Rádió kommunikációjának elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hudák, Tímea (2008) Egy nemzeti évforduló kommunikációjának tervezése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gabelics, György János (2008) Egy társadalmi célú kampányterv készítése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Arany Tóth, Tímea (2008) Marketingkommunikációs eszközök a szépségiparban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Boglárka (2008) Nonprofit menedzsment és kommunikáció: A Káva Kulturális Műhely bemutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Remes, Anita (2008) A Repülőtéri Rendőr Igazgatóság Bűnügyi Szolgálat bűnmegelőzési (kommunikációs) tevékenysége a vagyon elleni bűncselekmények terén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Remes, Anita (2008) A Repülőtéri Rendőr Igazgatóság Bűnügyi Szolgálat bűnmegelőzési (kommunikációs) tevékenysége a vagyon elleni bűncselekmények terén. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bánki, Dóra (2008) A corporate identity bemutatása és a Cartamundi egységes arculatának kialakítása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Skrinyár, Eszter (2008) A honvédelmi tárca kommunikációja az afganisztáni misszió tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hozánk , Viktória (2008) A kispesti könyvtár integrált kommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Albert, Péter (2008) A kormányzati online kommunikáció nehézségei a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium ePR tevékenységének tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sebestyén, Hédi Vera (2007) Az Axel Springer Kiadó belső kommunikációja - A szerkesztőségek mint szervezeti egységek. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horvát, Boglárka Amina (2007) Az amerikai típusú televíziós direkt marketing hatása a nőkre Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kondoros, Éva Katalin (2007) Bizalom a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtárban található Sárkányos Gyerekkönyvtár munkatársai között. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hámori, Gergely (2007) A Burkolat SCB Kft. szervezeti kultúrájának vizsgálata Hofstede kutatásai alapján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Steiner, Katalin (2007) Custom Publishing: a nyomtatott sajtó megmentője? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Anita (2007) A DEICHMANN Cipőkereskedelmi Kft. marketing programja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hetényi, Orsolya (2007) A Fővárosi Állat- és Növénykert kommunikációs rendszere. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csekő, Melinda (2007) Gondolatok a színházreformról. Struktúra váltás PR szemmel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vukmanné Benkő, Kármen (2007) Hatékony vezetés. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Nikola (2007) Jamie Oliver és a társadalmi felelősségvállalás. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Végh, Andrea (2007) Minden szóból tett fakad! Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Zsilkina, Lívia Viktorovna (2007) Outsourcing és humánpolitikai tényezők. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vass, Gábor (2007) PR a nonprofit világban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Makra, Szonja Veronika (2007) A Paksi Atomerőmű külső kommunikációja a 2003-as súlyos üzemzavar kapcsán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Libor, Lajos István (2007) "The Power of Dreams" - A Honda Hungary kommunikációs tevékenysége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Peterdi, Karolina (2007) Public relations a nonprofit szervezetekre igazítva. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lenkei, Krisztina (2007) A Rubin Wellness- és Sportközpont kommunikációs stratégiájának bemutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Oggolder, Emőke (2007) A Semmelweis Egyetem mint "mega" szervezet kommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gábor, Nikolett (2007) A Szerencsejáték Részvénytársaság marketingstratégiájának bemutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Polgár, Krisztina Ágnes (2007) Változásmenedzseri, koordinációs és kommunikációs feladatok egy konkrét eset kapcsán - A Balatontourist Részvénytársaság legújabb kora. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gál, Mariann (2007) A protokoll és az új kommunikációs technikai eszközök kapcsolata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bruckner, Zsófia (2007) A világ két legnagyobb Tesco áruházának megnyitási kampánya. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fülöp, Barbara (2006) Alapítványi public relations rendezvény szervezése és lebonyolítása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bodnár, Tímea (2006) Az Atalanta Oktatási Kft. márkaépítésének egy lehetséges útja a public relations eszközeivel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sereg, Edina (2006) Az orvosi kommunikáció szociológiája és szociálpszichológiája az orvos-beteg kapcsolatban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Veres, Katalin Krisztina (2006) Az énkép és az önértékelés szerepe a kommunikáció hatékonyságában, különös tekintettel a telemarketing területére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pekár, Tímea (2006) A Bacardi-Martini Hungary Kft. marketingkommunikációs és pr tevékenysége avagy hogyan járulnak hozzá a BTL rendezvények a márka ismertségének és értékesítésének növeléséhez? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Zsigmond, Lóránd (2006) Banki kommunikáció a XXI-ik században. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sas, Krisztina (2006) Buborékvilág: a Dreher Zrt. külső pr-tevékenysége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kecskeméti, Ildikó (2006) Dolce vita és a spaghetti: olasz sztereotípiák a televíziós reklámban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kecskeméti, Ildikó (2006) Dolce vita és spaghetti: olasz sztereotípiák a televíziós reklámban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pintér, Melinda (2006) A Dura Stúdió epr stratégiája. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Illés, Anett (2006) Egy magyar informatikai nagyvállalat, a Megatrend 2000 Informatikai Rt. kommunikációjának bemutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Chladek, István (2006) Egy magyar nagyvállalat belső kommunikációs rendszere. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Héjja, Izabella (2006) Egy vállalat public relations munkája: a Laki Épületszobrász Zrt. születésnapi rendezvénye. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lenti, Viktória (2006) Felcímkézett döntéseink. A márka és a döntéselmélet kapcsolati rendszere. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sirghel, Izabella (2006) A Fővárosi Állat- és Növénykert kommunikációjának természetvédelmi vonatkozása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gyarmati, Vera (2006) A Gamma műszaki részvénytársaság arculatának vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hoffmann, Zoltán (2006) Hogyan használható a pszichológia a szervezeti változások menedzselésében? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hajdu, Zsófia (2006) Kell egy csapat. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nemes, Ágnes (2006) Kiaknázatlan public relations lehetőségek a kortárs magyar filmkultúrában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Simon, Katalin (2006) Kiváló start után keresi helyét a Smart. A Smart kisautók magyarországi pr stratégiájának bemutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Czirják-Nagy, Zsuzsanna (2006) Kommunikáció az elektronikus térben - Az Internet szerepe a PR-ben a Richter Gedeon Rt. belső kommunikációs hálózatának tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szendei, Petra (2006) Kultúrák ha találkoznak…. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szepesi, Roland Imre (2006) A Magyar Köztársaság Határőrségének külső kommunikációja, különös tekintettel a sajtókapcsolatok alakulására a rendszerváltozástól napjainkig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Soltész, dr. Anikó (2006) A Magyar Telecom Nyrt. mobil szolgáltatásokért felelős üzletága (T-Mobile), a Pannon GSM Távközlési Zrt., és a Vodafone Magyarország Rt. stratégia elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Cseh, Zsuzsanna (2006) A Magyar Turizmus Rt. kommunikációs és marketingkommunikációs tevekenységének bemutatása különös tekintettel az egészségturizmusra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hajdú, Virág (2006) Michael Moore: Fahrenheit 9/11 című filmjének elemzése kommunikációs szemmel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dohovics, Réka (2006) Minőségmenedzsment a Well Reklám és PR Ügynökségnél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Jernei, Imre (2006) Mobilkommunikáció. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Benkő, Lívia (2006) Mussolini és a szervezeti bizalomépítés. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Erdei-Bors, Tímea (2006) A NavNGo Kft. szervezeti kultúrjának vizsgálata Geert Hofstede dimenziói alapján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Szilvia (2006) PR eszközök használata a hazai női magazinpiacon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Márkusné Tóth, Zsuzsanna (2006) PR kampánnyal a fiatalkorúak dohányzása ellen. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Éless, Dénes (2006) A Pannon társadalmi szerepvállalása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Reichenbach, Petra (2006) A Personal Hungary emberi erőforrás menedzsment kiállítás bemutatása és kommunikációs stratégiája. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kosarka, Kinga (2006) Pirelli: kommunikáció képekben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bencsáth, Gergely (2006) Politikai marketing és a politikai PR Magyarországon napjainkban, különös tekintettel a 2006-os országgyűlési választások közeledtére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sperling , Krisztina (2006) Public Relations a nonprofit szektorban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Werner, Viktória (2006) Public relations az Euro Web Rt.-nél, belső és külső kommunikáció a fúzió után. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Könyves, Melinda (2006) A Raiffeisen Bank arculata, az arculat tartalmi elemei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Krisztián, Zsuzsanna (2006) Sajtókampány elemzés három napilap tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ördög, Ibolya (2006) A Spektrum márka életútja avagy márkázás a tematikus televíziók piacán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Odri, Orsolya Anikó (2006) A T-Com szponzorációs tevékenysége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Krisztián József (2006) Tömegkommunikáció és politika a két világháború közötti Magyarországon (1920-1941). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Tímea (2006) Vállalati kultúra a T-Mobile-nál. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szikszai, Ágnes (2006) Vállalatok társadalmi felelősségvállalása. Jó tett helyébe pénz jár! Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Ágnes (2006) A felsőoktatás nyilvánossága - Public Relations, marketing és sajtókommunikáció a felsőoktatásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vidák, Éva (2006) A gnoszticizmus a New Age tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sulyok, Viktor János (2006) A hazugság kialakulásának feltételei a magyar politikai életben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sulyok, Viktor János (2006) A hazugságok kialakulásának feltételei a magyar politikai életben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nyírő, Dorottya (2006) A kultúra szponzorálása a Sziget példáján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hamza, Gergely (2006) Állami események szervezése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Soós, Viktória (2006) A magyar távközlési liberalizáció hatása a vezetékes szektorra. A Tele2 mint új szerplő megjelenése a távközlési piacon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Erdélyi, Andrea (2006) A marketingkommunikáció változásai az információs társadalom korában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Zsanett (2006) A márkák szeretetpszichológiája. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sperling, Krisztina (2006) A nonprofit szektor kommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szimán, Zsuzsanna (2006) A public relations szakma ismertsége és megítélése a világhálón fellelhető publikációk tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bordás, Mária (2006) A public relations szerepe és jelentősége a multi-level marketingben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ádelhardt, Izabella (2006) A sportszervezetek "csiszolatlan gyémántjai" - A szurkolók értékeinek kiaknázása a belső public relations segítségével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fényes, Szilárd (2006) A szervezeti kultúra alakulásának vizsgálata egy hazai vállalatnál. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kammerer, Edina (2005) "Aki kudarcot vall a felkészülésben, felkészülhet a kudarcra" - A válságkommunikáció tervezhetőségének bemutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Várkonyi, Rita (2005) Az Ericsson külső public relations tevékenységének bemutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mészáros, Éva (2005) Az OBI belső kommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Baranyi, Tamás (2005) Az egyház médiakritikája. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bartos, Rita (2005) "Bombát vegyenek!" (A triclosan- és MDGN-tartalmú kozmetikumok káros hatásaira történő figyelemfelhívás kapcsán folytatott kommunikáció vizsgálata, különös tekintettel a "Greenpeace" kommunikációjára). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gáspár, Andrea (2005) A Budapesti Közlekedési Vállalat Rt. arculata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kriskó, Edina (2005) A Concorde Alapkezelő PR tevékenysége a 2003/2004-es év során. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kapui, Lívia (2005) Divatban a divat. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Völgyesi, Lívia (2005) Egy magyar piaci vállalkozás elhelyezése Egyiptomban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Stumpf-Biró, Balázs (2005) Hippokratész, a kereskedő. A magyar egészségügy helyzetének elemzése jogi, gazdasági és kommunikációs aspektusból. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szurdi, Réka Linda (2005) A "Jóban Rosszban" bevezető kommunikációs kampányának elemző bemutatása és a szappanoperák nézőcsalogató világa. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

József, Zsuzsanna Anna (2005) Kampánystratégiák és választási dilemmák az Amerikai Egyesült Államok 2004-es elnökválasztásában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Oravetz, Tímea (2005) Konfliktusdinamika. Hogyan kezeljük helyesen mindennapjaink konfliktusait? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Földváry, Mónika (2005) Külső és belső vállalati kommunikáció. Public relations a gyakorlatban a Xerox Magyarországnál. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ványi, Hajnalka (2005) Milyen a jó vezető? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tőkés, Róbert (2005) Mobil-kommunikáció, mobil Internet. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Göttler, Anna (2005) Márka a nonprofit szektorban. Az adományozási hajlandóságot növelő tényezők a kommunikációban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mészáros, Károly (2005) Márkamagazin születik: a Corporate Publishing elmélete és gyakorlata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Berczelly, András (2005) "Nagyító" (Középiskolások Iskolán Kívüli Képzése Alapítvány), mint nonprofit szervezet PR-jének megtervezése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kis, Roland (2005) Orbán Viktor beszédeinek retorikai szempontú elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gergely, Lívia (2005) PR-tervezés a Jászárokszállás és Vidéke Körzeti Takarékszövetkezetben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bencsáth , Gergely (2005) Politikai marketing és PR Magyarországon napjainkban, különös tekintettel a 2004-es kettős állampolgárságról és kórház privatizációról szóló népszavazás tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mészáros, Andrea (2005) Prezentációs technikák. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Máté, Csaba (2005) Rendőrségi kommunikáció. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Máté, Csaba (2005) Rendőrségi kommunikáció. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tegzes, Dániel (2005) Szentendre, a szerencsés város - Kommunikációs és pr elemzés. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Deme, László (2005) Színház és hatalom - A Szegedi Nemzeti Színház 1998. évi igazgatóválasztásának kritikai diskurzuselemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Földes, Veronika (2005) A Westel Mobil Távközlési Rt. márkanévváltása T-Mobile-ra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hegyi, Gábor (2005) A gazdasági reklámtörvény módosításáról szóló egyes sajtótermékekben 2001 februárjától júliusig megjelent, dohányzással kapcsolatos írások minőségi vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pálúr, Krisztina (2005) A három hazai mobilszolgáltató televíziós reklámjainak összehasonlítása 2003 őszétől 2004 tavaszáig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gregor, Judit (2005) A kommunikáción innen és túl. Kommunikációs és proxemikai viszonyulások a japán kultúrában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mravik, Henriett (2005) A könyvkiadás és a könyvterjesztés alakulása az elmúlt 15 évben, a public relations szerepe a szakmában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szkotniczky, Éva (2005) A non-verbális kommunikáció elemeinek megnyilvánulási formái Milan Kundera Anyuka című írásában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Werschitz, Annamária (2005) A pozitív befolyásolás, mint a hatékony meggyőzés eszköze. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tamás, Miklós (2005) A protokoll, mint stratégiai eszköz a Premed Pharma Kft-nél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Keményné Kiss, Barbara (2005) A public relations és az arculat definíciójának értelmezése két napilapban és egy havilapban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Wrzava, Alexandra (2005) A rekreáció hatása az egyénre és a szervezetekre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Koleszár, Annamária (2005) A szponzorálás szerepe a hazai és nemzetközi nagyvállalatok kommunikációs stratégiájában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Erika (2005) A televízió hatása az óvodás korú gyermekekre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Földváry, Mónika (2005) A vállalati kommunikáció tervezése. Public relations stratégia elemei a Xeroxnál. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kalovits, Judit Eszter (2004) Amerikai elnöki kríziskommunikáció avagy hogyan éli meg a világ a terrorizmust kommunikációs szemszögből. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Dóra (2004) Az európai parlamenti választások Magyarországon PR szemszögből. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Czirják, Gabriella (2004) Az igazán jó vezető és a tevékenységét befolyásoló tényezők. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Malatinszky, Mónika (2004) Az Üzleti Levelek Lapcsalád marketingstratégiai elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Véghelyi, Annamária (2004) Az élményt adó múzeum - Attrakció és interakció, avagy a múzeumok szükséges átalakulása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Heffler, Nóra Zsuzsanna (2004) Belső kommunikáció a Shell Hungary Rt-nél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Budai, Éva (2004) A Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem public relations tevékenysége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vincze, Izabella (2004) A Büki Üdítő Kft. arculatépítése a Bomba energiaitalon keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lánci, Melinda (2004) A Citibank kommunikációs tevékenységének bemutatása és az online ügyintézés. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rácz, Alexandra (2004) Egy értékesítési meggyőzés modell kommunikáció elméleti szempontú bemutatása - A SPIN Modell. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sebestyén, Eszter (2004) Egyenes beszéd? A politikai megnyilvánulások mögöttes tartalma. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vajda, Judith (2004) Kereskedelmi rádiózás Magyarországon, két országos kereskedelmi rádió bemutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rácz, Krisztián (2004) Kisebbségek a médiában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gonda, Regina (2004) Kultúraközi kommunikáció a multinacionális szervezetekben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kecsmár, Szilvia (2004) Lilith, az asszony, aki megelőzte az ember teremtését. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Jámbor, Beáta (2004) A Magyar Honvédség toborzó gyakorlatának elemzése, valamint a résztvevőkben kialakult tükör-imázs. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bőle, Tamás (2004) A Magyar Posta arculata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Surányi, Melinda (2004) A Medgyessy kormány első száz napjának kommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lakos, Katalin (2004) Múzeumi marketing: a mosonmagyaróvári Hansági Múzeum marketingje. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csikmák, Beáta Nóra (2004) Nőkép a reklámban és annak hatása a mai nőkre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Göde, Beáta (2004) PR tevékenység a hazai ötcsillagos szállodákban a Corinthia Grand Hotel Royal és a Kastélyhotel Sasvár összehasonlító elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Turóczi, Zsuzsanna (2004) Politikai kommunikáció a sztálini érában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vince, Beáta (2004) Politikai kommunikáció és a kapcsolathálózat bővítésének lehetőségei egy vállalkozói klubban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kasztner, Gábor (2004) Politikai kommunikáció és etika. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Andó, Patrik (2004) A Postás Újság, mint belső kommunikációs eszköz. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Radó, Tamás (2004) A Public Relations alkalmazásának lehetőségei a mikro, kis- és középvállalati szektor sajátosságainak figyelembevételével. Fókuszban a kis- és középvállalkozások. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mester, Linda (2004) Televízió függőség avagy a magyar kereskedelmi csatornák társadalomra gyakorolt hatásának vizsgálata, kiemelt figyelemmel a TV2 és az RTL Klub hatásmechanizmusának tanulmányozására. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Krisztina Anna (2004) Virtuális kommunikáció, avagy a Magyar Tolkien Társaság kialakulása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Németh, Mihály (2004) Váltsunk-e stílust? Új kispárti stratégia az SZDSZ 2002-es kampányában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fazakas, András (2004) A Westel Mobil Rt. kommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fazakas, András (2004) A Westel Mobil Rt. kommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gémes, Tímea (2004) A XXI. század "új vallása": a szcientológia, antropozófia, asztrológia, buddhizmus bemutatásán keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gémes, Tímea (2004) A XXI. század "új vallása": a szcientológia, antropozófia, asztrológia, buddhizmus bemutatásán keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Anikó (2004) A kultúra jelentősége a szervezetek életében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Győri, Mária (2004) A magyar országimázs szerepe a gyógyturizmus jövője szempontjából. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vinczen, Bernadett (2004) A médiabefolyásolás kora, egy kis hazugság még belefér. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Buna, Edvin Zoltán (2004) A nagy távolságban lévő szervezeti egységek kommunikációjának problémái a Metalelektro keretein belül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Schalbert, Dóra (2004) A politikai marketing és eszközei a 2002-es országgyűlési választások során. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Malatinszky, Nóra (2004) A szín létezik. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Füleki, Judit (2004) A tartalom mint termék: a 777 Mobil és a Vodafone Live kommunikációjának összehasonlítása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hóka, Mónika (2003) Az Aranyfácán 1934 Konzervgyár Kft. kommunikációs tevékenysége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Misi, Ágnes (2003) Az ipari park hálózati együttműködés belső bizalmi kapcsolatai, a tudás- és technológiatranszfer érdekében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bus, Katalin (2003) Belső elégedettségvizsgálat a FEJÉRVÍZ Rt.-nél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kriskó, Edina (2003) A Békés Megyei Munkaügyi Központ pr-tevékenysége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Menich, Nikoletta (2003) Civil szervezeti pr - Az SOS-gyermekfalvak Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kudari, Nóra (2003) Egészségkommunikáció. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szeitl, Orsolya (2003) A Frankfurti Könyvvásár 1999-ben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kardos, Anikó (2003) A Gazdasági és Közlekedési Minisztérium ügyfélközpontú kommunikációja - Avagy, hogyan juthatunk át eredményesen a "tűzfalon"? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Györök, Andrea (2003) Kötéltánc: 2002-es országgyűlési választások margójára. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Czvik, Adrienn (2003) Linde Gáz Magyarország Rt. - Marketingkommunikáció a gyakorlatban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szendyné Horváth, Julianna Zsuzsanna (2003) A Magyar Honvédség és a demokrácia. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szendyné Horváth, Julianna Zsuzsanna (2003) A Magyar Honvédség és a demokrácia. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Konrád, Mariann Rita (2003) Medgyessy Péter-Orbán Viktor miniszterelnök-jelöltek vitája a 2002-es Országgyűlési Választásokat megelőzően. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sebestyéni , Eszter (2003) Mr. Red Bull - Arculat és imázs szerepe a márkaépítésben a Red Bull energiaital példáján keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mandusitz, Zsuzsanna (2003) A Nemzeti Lóverseny Kft. public relations tevékenysége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Brogli, Edit (2003) Public Relations - A bizalomépítés eszköze a civil szervezetekben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Majer Györgyné Tölli, Andrea (2003) Public Relations a közoktatásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vecsernyés, Gábor (2003) Public relations a szakkönyvkiadásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Takács, Katalin (2003) Reklám és kommunikáció a Parmalat Hungária Rt.-nél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Farkas-Csamangó, János (2003) A Securitas Hungária Rt. piaci pozíciójának elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dancsecs, Aurélia (2003) A belső kommunikáció hatása a vállalati teljesítményre a Flextronics International Kft. Sárvár gyakorlatában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Győri, Katalin Anett (2003) A belső és külső public relations megjelenése Arthur Hailey regényeiben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Marton, Mónika (2003) A félreértett szakma: PR tevékenység vizsgálata magyarországi multinacionális vállalatok körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bencze, Mariann (2003) A győztes vesztes - A Fidesz 2002-es kampánystratégiájának elemzése marketingkommunikációs szempontból. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fodor, Gábor (2003) A piackutatás története és hazai helyzete. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dénes, Zoltán (2003) A pr mint a kereskedelmet támogató gyakorlat. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pintér, Anita (2003) A tömegkommunikáció informáló, meggyőző, befolyásoló funkciójának megjelenése a reklámokban. Fókuszban a gyerekreklámok. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szép, Fruzsina (2003) A zene, mint kommunikációs eszköz: fókuszban a népzene. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ihringné Kosztolányi, Éva (2002) Válaszok a távközlési liberalizáció kihívásaira - A Matáv Rt. külső kommunikációjának bemutatása az arculatváltás tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tamás, Angéla (2002) A piacképes általános iskola. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2025. március 17. 16:49:38 CET.