Ziegler, Angéla (2021) "EQAVET alapú önértékelési rendszer kialakítása egy szakképző intézményben". Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Takács, Mária Jácinta (2021) Pedagógusok mentálhigiénés támogatásának intézményi lehetőségei. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Hajdú, Anett (2020) Az óvodai intézményi önértékelés és tanfelügyelet és tanfelügyelet intézményfejlesztésre gyakorolt hatásai : Egy vezetők körében végzett kérdőíves vizsgálódás eredményeinek bemutatása. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Nyilasiné Forray, Cintia (2020) Tanulószervezeti működés hatása az eredményességre. Other, Szegedi Tudományegyetem.
András, Szilvia (2019) A pedagógus minősítési rendszer vizsgálata : a pedagógus pálya- minősítés- pedagógus előmenetel. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Csonka, Zoltánné (2019) A pedagógus teljesítményértékelési rendszer a pedagógus-életpályamodell aspektusából. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Popovicsné Molnár, Andrea (2017) A drámapedagógia felhasználásának lehetőségei a hatékony oktatás érdekében. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Tubakné Tütő, Dr. Ágnes (2016) A vezető feladata a szervezet tanulószervezetté válásának folyamatában. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Papós, András (2015) Változások hatása a szervezetre. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.
Schnell, Ildikó (2015) A pedagógusminősítési rendszer megvalósításának menedzsmentje az oktatási intézményekben. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.
Mezeiné Szegedi, Erzsébet (2015) "Évszaknapok - projektnapok" innováció a Mezőberényi Általános Iskolában : egy innováció értékelése és tanulságai - vezetői szemszögből (esettanulmány). Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.
Terjék, Balázs László (2014) Az iskolai közösségi szolgálat vezetői feladatai. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Vid, György (2014) Az „állami gondozott” iskola és vezetői autonómia. (Köznevelési törvény és fenntartóváltozás (KLIK) hatása az iskolai autonómiára, fókuszálva a vezető hatáskörének és a fenntartó szerepének változására). Other, Szegedi Tudományegyetem.
Vid, György (2014) Köznevelési törvény életbelépése és fenntartóváltozás (KLIK) során bekövetkező megváltozott vezetői szerep meghatározása az iskolai autonómia (koncentrálva közoktatásra) változásának tükrében, összehasonlítása az eddigi gyakorlattal (1985. évi I. törvény hatálybalépésétől), fókuszálva a vezető hatáskörének és a mindenkori fenntartó szerepének változására. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Varga, Krisztina (2014) Lehetséges stratégiák az intézményvezetés kezdeti időszakában. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Mezei, Józsefné (2013) Az intézményvezető igazgató hatása a nevelőtestület működésére, eredményességére. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Erzsébet (2013) Az iskolai szervezet kultúrája. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Csicsely, Szilvia (2013) Szervezeti klíma vizsgálata a Székács Iskolában. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Sarusi, Etelka (2013) A Továbbtanulási és Pályaválasztási Tanácsadó működése 2007-2013 között Szeged és (kis)térségében. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Sarusi, Etelka (2013) A Továbbtanulási,pályaválasztási tanácsadó működése 2007-2013 között Szeged és (kis)térségében. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.
Dóka, Zoltán (2013) A pedagógusok teljesítményértékelési rendszerének kialakítása és bevezetésének tapasztalatai a szegedi Hansági Ferenc Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Szakiskola és Szakközépiskolában. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Kaáriné Cziprok, Andrea (2012) A pedagógusok teljesítményének értékelése mint vezetői eszköz. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Jusztinné Nedelkovics, Aliz (2009) Az Országos Kompetenciamérés eredményeinek feldolgozása és a méréssel kapcsolatos tanári ismeretek és vélekedések vizsgálata a magyarországi piarista gimnáziumokban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Budainé Gulyás, Gabriella (2009) A pedagógus teljesítményértékelés interiorizációja a szakképző iskolákban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.