Browse by Supervisor

Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Number of items: 30.

Gyenes, Tamás (2017) A természettudományos oktatás nehézségei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Dóra Fanni (2014) Az induktív gondolkodás fejlődésének vizsgálata 5. és 7. osztályos tanulásban akadályozott és többségi gyermekek körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vértes, Judit Andrea (2014) Korrelatív gondolkodás vizsgálata a hetedik, kilencedik és tizenegyedik évfolyamon. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Debreczeni, Dániel Géza (2013) Tartalomfüggetlen online számítógépes játékok induktív és deduktív gondolkodást fejlesztő hatásának vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Herczeg, Ivett (2013) A szövegértés tartalomba ágyazott fejlesztése az általános iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Táborosi-Gál, Dóra (2011) Az idegennyelvi készségek és képességek fejlesztésének lehetőségei a magyar iskolarendszer keretein belül: egy tanári szakdolgozat tanulmány része. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hugyecz, Eszter (2011) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Hugyecz, Eszter (2011) Project work as an experiential way of language learning. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Porogi, András (2006) Tudás és tankönyv: a történelemtudás mérése ötödik osztályos tanulóknál. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász, Tamás (2004) Középiskolás tanulók matematikai ismereteinek alkalmazása a problémamegoldásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Losonczi, Kálmánné (2004) A gondolkodási képesség fejlesztése matematika órán az általános iskola 4. osztályában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szuhányiné Szappanos, Éva (2004) A projektmódszer hatása a rajz és vizuális kultúra tantárgy tárgy és környezetkultúra témakörének elméleti tudásszintjére a 9. évfolyamon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hodossy, Attila (2003) Kooperatív tanulási kísérlet 10. évfolyamos tanulók körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pataki, Melinda (2002) Biológia tudásszintmérő feladatlap összehasonlító elemzése egy nyolcosztályos gimnázium páros évfolyamain. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dombovári, Tamás (2001) Az AIFSZ élelmiszeripari menedzser tanulók pályaválasztási motivációi. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Andrásiné dr. Ambrus, Ildikó (2001) Az Erdőhasználattan tankönyv tanításának országos tapasztalatai az erdészeti szakmunkás tanulók körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pádi, Zoltán (2001) Az iskolából kilépő diákok tudásának hasznosíthatósága a mindennapok matematikai problémáiban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fűz, József (2001) Milyen biológiai alapismeretekre épül az erdészeti és a virágkötő- berendező szakmunkásképzés a Bedő Albert Erdészeti Szakiskola és Kollégiumban? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, András (2001) Pedagógusok élet- és munkakörülményei Jászberényben, 2001. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Balogh, Irén (2001) A fizika, mint a tudásátvitel célpontja és kiindulópontja, valamint a problémamegoldás színtere középiskolás tanulóknál. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lángné Mürkl, Mária (2001) A matematika megértésének, megtanulásának és alkalmazásának problémái a középiskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Mária (2000) Induktív gondolkodás és matematikai megértés. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kelemen, Zsuzsanna (1992) A matematika és fizika tudás sajátosságairól, azok összefüggéséről. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Koltai, Judit (1991) Az általános iskolát végzett tanulók gondolkodási képessége. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Szabó, Nándor (1988) Az osztályfőnöki munka. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Marton, Ilona (1988) Kombinatív képesség fejlesztése a 6. osztályos biológia tantárgy keretében. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Vörös, Zoltánné (1988) A fakultációs oktatás bevezetésének tapasztalatai a Szeged-városkörnyéki általános iskolákban. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Király, Sándorné (1985) A kombinatív képesség fejlesztésének lehetőségei az alsó tagozatos tantárgyakban. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Nagy, Attila (1982) Kombinatív képességfelmérő teszt értékelése számítógépes módszerekkel. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Orosz, László (1981) A felzárkózás lehetőségei, módszerei az általános iskola felső tagozatán. Masters, József Attila Tudományegyetem.

This list was generated on 2025. március 17. 18:24:05 CET.