Facskó, Györgyi (2010) Fel kell nőni a feladathoz. A társadalmi célú kommunikáció ifjúságra gyakorolt hatásai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szilágyi, Bernadett (2010) Gyerekek a reklámok tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Csongrádi, Tünde (2010) A MARC kínálata és helyzete a hazai kényelmi cipők piacán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Csábi, Anita (2008) Szemtől szemben a potenciális vevővel - A személyes eladás rejtelmei gyakorlati példán keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Zombori, Zoltán (2008) A fogyasztóvédelem társadalmasítása Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Popal, Péter (2008) A marketing szerepe a hazai és a külföldi sportpiacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Fazekas, Dániel (2007) Az új évezred magyarországi élelmiszer-kiskereskedelmében és fogyasztói magatartásában végbemenő trendek, változások. Masters, Szegedi Tudományegyetem.