Browse by Supervisor

Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Number of items: 7.

Facskó, Györgyi (2010) Fel kell nőni a feladathoz. A társadalmi célú kommunikáció ifjúságra gyakorolt hatásai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szilágyi, Bernadett (2010) Gyerekek a reklámok tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csongrádi, Tünde (2010) A MARC kínálata és helyzete a hazai kényelmi cipők piacán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csábi, Anita (2008) Szemtől szemben a potenciális vevővel - A személyes eladás rejtelmei gyakorlati példán keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Zombori, Zoltán (2008) A fogyasztóvédelem társadalmasítása Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Popal, Péter (2008) A marketing szerepe a hazai és a külföldi sportpiacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fazekas, Dániel (2007) Az új évezred magyarországi élelmiszer-kiskereskedelmében és fogyasztói magatartásában végbemenő trendek, változások. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2025. március 11. 20:04:59 CET.