Browse by Supervisor

Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Number of items: 44.

Bernáth, Bernadett Ágnes (2008) A modern technikai eszközök hatása a kommunikációra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tarjányi, Andrea (2007) A Gyöngyösi Városi Televízió szerepe a tájékoztatásban, helye a magyar médiában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Péter (2007) A mesék és a televízió együttes hatása a gyermeki lélekre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ladoniczki, Dániel (2007) A rádiózás múltja, jelene és jövője. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csicsely, Zoltán (2006) Angyalvadászok - Színikritikák az országos politikai napilapokban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Zétényi, Dóra (2006) Esti Showder avagy kis esti zavarkeltés magyar módra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Korn, Anita (2006) Esélyegyenlőségi műsor egy kereskedelmi televízióban - Strucc. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gergely, Anna (2006) Itt a vég(e)? Gyermekműsorok az országos csatornákon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bódi-Kéki, Kira (2006) A Magyar Televízió Híradójának új, személyi modellje és nyelvi elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Németh, Eszter (2006) "Show must go on": A szólás szabadsága című talk-show és a Mónika-show összehasonlító elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Papp, Zsuzsa Katalin (2006) Televíziós vetélkedők. A műfaj az "Áll az alku" tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dömötör, Klára (2006) A gyermekek és a média. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Suplicz, Zsolt (2006) A regionális interaktív televíziózásban rejlő lehetőségek és a székesfehérvári mintarendszer. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Winkler, István (2005) Animációs mese (Songuku vs. Ludas Matyi). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vass, Judit (2005) Az M1 és az RTL Klub esti híradójának elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mán, Zsuzsanna (2005) Családon belüli erőszak és a média. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bokory, Orsolya (2005) Kereskedelmi televíziózás és hatása a magyar társadalomra az elmúlt évtizedben. Az RTL Klub és a TV2 egyes műsorainak vizsgálata alapján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Koricsánszky, Dóra (2005) Témaválasztás, súlypontok és szerkesztési metodikák a magyar közszolgálati és kereskedelmi televíziók híradóiban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

André, Melinda (2005) A médiasztár, mint árucikk. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bokory, Orsolya (2004) Cui prodest? - Kinek az érdeke? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sztaniszláv, András (2004) Felsőfokú újságíró-képzés lehetőségei Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Takács, Judit (2004) Hogyan tovább? - A hazai gyermekműsor készítés tündöklése és kallódása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tomecskó, Tamás (2004) A Klubrádió átalakulása és a műsorszerkezet változása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Jakabosné Németh, dr. Mónika (2004) Képmás és hangfelvétel a médiában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pilisy, Csenge (2004) Színház és televízió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ilovai, Gabriella (2004) A győzelem halálvíziója: információs-dezinformációs Játsz/Ma Irakban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Makai, Krisztina (2004) A kereskedelmi televíziók értékesítési politikája, módszerei - RTL Klub; TV2. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Zoltánné (2003) A Magyar Televízió fejlődéstörténete. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pápai, Dóra (2003) A Popcorn nemzedék: avagy a bevásárlóközpontok, mint a szórakoztatás új fellegvárai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dinóczki, József (2003) Sport a napi bulvársajtóban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Egri, Viktor (2003) A Telesport története. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vajday, Attila (2003) Tollkatonák. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fleck, Rita (2003) A magyar valóságshow-k. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csibra, Tibor (2003) A magyarországi televíziózás történetének áttekintése, a mai magyarországi közszolgálati és kereskedelmi szolgáltatók műsorainak összehasonlítása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Müller, Gábor (2003) A televíziózás jövője. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Somogyi, Zoltán (2002) Egy kereskedelmi rádió sikertörténete - "Juventus, a zene rádiója" - És még…? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Illés, Gabriella Barbara (2002) Kiverekedett siker - a média szerepe Kovács Kokó István karrierjében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Végh, Ferenc (2002) "A Nagy Testvér figyel téged". Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ábrahám, Gergely (2002) A magyar vezetékes távközlés liberalizációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mohácsi, Viktória (2002) A roma média és környezete: kényszerek, kontrollok, intézményesülés. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fekete, Noémi (2002) A televíziózás. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Maczkó, Zoltán (2002) A tv2 műsorpolitikájának és kommunikációjának jellemzői és összefüggései. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szakály, Attila (2001) Nemzetközi színvonalú televíziós dokumentumfilmek készítésének esélyei Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ugróczky, Dóra (2001) A Spektrum televízió PR tevékenysége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2025. március 17. 16:42:46 CET.