Balcsik-Tamás, Zsolt (2019) A gyermek- és ifjúságaddiktológiai ellátórendszer dilemmái. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Benák, Anita (2019) Az autizmus korai diganosztikájának gyakorlata és ellátási lehetőségei Vajdaságban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Boda, Boglárka (2019) Kisgyermekkori alvászavarok. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Derzsi, Vivien (2019) Protektív és rizikótényezők vizsgálata a gyermekpszichiátriai kórképekben. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Dobos, Laura (2019) Hátrányos helyzetű gyerekek tanulási motivációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Einvágné Jancsó, Andrea (2019) A kognitív viselkedésterápia hatékonysága a figyelemhiányos hiperaktivitászavar (ADHD) tünetegyüttesben. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Ghariban-Nejadné Csányi, Tímea (2019) Interprofesszionális TEAM-munka a hazai Gyermekpszichiátriákon. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Hamar, János (2019) A karcagi óvodák egészségnevelés szempontú vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Hegedűs, Zsuzsanna (2018) A mozgásfejlesztés szerepe értelmileg akadályozott tanulók esetében - Down szindrómás értelmileg akadályozott tanuló fejlődésének bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Héder, Péter (2019) A hetedik osztályos tanulók életmódjának és sportolási szokásainak vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Koródi, Valéria (2019) A védőnő szerepe a koraszülött gyermeket nevelő családok gondozásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Krupa-Tóth, Szabina (2019) A válás hatása a serdülőkorúakra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kuczora, Felícia Melitta (2019) Orális egészség autista gyermekeknél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kulcsár, Mária (2019) A kognitív viselkedésterápia hatékonysága gyermekkori szorongás esetén. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Kéki, Dorottya (2019) A védőnő szerepe a gyermekbántalmazás jeleinek felismerésében Csongrád megye területén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kőrösi, Éva (2019) A szülők válásának hatása a gyermekeik érzelmi fejlődésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Dalma (2019) Várandósok és 0-6 éves korú gyermeket nevelő édesanyák ismereteinek feltérképezése a védőoltásokkal kapcsolatban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nyúl, Zsófi (2019) A Down-szindrómás gyermekek örökbefogadása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Opóczkiné Balogh, Renáta (2019) Gyermekszegénység Kiskunhalason - Gyermekétkeztetés az óvodáskorig. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Papp, Regina (2019) Autizmussal élő gyermekek integrációja (6-10 év). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Papp, Éva (2019) Gyermekkori kezdetű depresszió rizikótényezői. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Patyi, Emma (2019) Z generáció a középiskolákban : online világ előnyei és hátrányai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Rafai, Réka (2019) A lelki egészség fejlesztésének lehetőségei 14-18 évesek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Rózsa, Anna (2019) A modernkori gyermeknevelési technikák és gyermekkori alvászavarok kapcsolata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Somogyiné Farsang, Szilvia (2019) Reménytelenül- öngyilkos magatartás és nem szuicid önsértés serdülő és fiatal korban. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Tanács, Mercédesz Andrea (2019) Gyermekbántalmazás és értelmezésének generációs különbségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tószeczki, Réka (2018) Az autista gyermekek társas kapcsolatainak alakulása a szabadidős tevékenységek során. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tószeczki, Réka (2018) Az autista gyermekek társas kapcsolatainak alakulása a szabadidős tevékenységek során. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Vadai, Edina (2019) Szociális készségfejlesztés gyermekpszichiátriai betegségekben. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Varga, Lilla (2019) Addiktológiai konzultáció serdülőkkel. Other, Szegedi Tudományegyetem.