Ancsa-Molnár, Helga (2022) A chatbotok szerepe a magyar vállalati szektor ügyfélkapcsolati megoldásaiban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Berczi, Eszter (2022) A Békés megyei agrárvállalkozások digitalizáció iránti motivációi és az azt akadályozó tényezők. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Geiger, Domonkos (2022) Családi vállalkozások generációváltása során felmerülő konfliktusok. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Guba, Eszter (2022) Társadalmi tőke szerepe a női vállalkozások életében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Krett, Attila Csaba (2022) A Békéscsabai járás versenyképességének sajátosságai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Ljepoja, Igor (2022) Mely külső tényezők befolyásolják a magyar stratup vállalkozások telephelyválasztását? Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Nemcsók, Levente (2022) Lean metodológia alkalmazása nagyvállalati környezetben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Solymosi, Mercédesz (2022) Kisgyermekes nők a munkaerő-piacon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szűcs, György (2022) A marketing automatizáció értékteremtő hatása a mikrovállalkozások és ügyfeleik számra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Süli, Martin József (2022) A városok önvezető jármű felkészültségének megragadása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.