Borsos, Ildikó (2020) Az interjúk során szerzett információk felhasználhatósága a vezető pedagógiai szakmai ellenőrzésben (Általános Iskola). Other, Szegedi Tudományegyetem.
Cziberéné Nagy, Katalin (2020) Tények és vélemények a pedagógus életpálya modellről a Szolnoki II. Rákóczi Ferenc Magyar -Német Két Tanítási Nyelvű Általános Iskola tantestületében. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Cziprok, Andrea (2020) A digitális oktatás a pedagóguskompetenciákban. A „tantermen kívüli digitális tanrend” hatása a pedagógusok szakmai-módszertani értékelési kultúrájára a törökbálinti Bálint Márton Általános Iskola és Középiskolában. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Faragóné Szappanos, Ilona (2020) Komplex portfólióelemzés és értékelés. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Farkasné Szűrös, Ágnes (2020) A nevelő-oktató munka alapdokumentumaiból a tanfelügyelethez kinyerhető adatok felhasználása az ellenőrzésben. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Hudákné Dinya, Edit (2020) Beavatkozások a szakképzésben : Pedagógusok véleménye a szakképzési rendszer és a pedagógusminősítés átalakításáról. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Keszei, Edit Julianna (2020) A pedagógus minősítő rendszer vizsgálata a szakoktatók és a közismereti tárgyakat oktató tanárok nézőpontja alapján. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Kispéterné Kotogán, Erzsébet (2020) A tanfelügyelet és minősítés hatása a vezetői munkára. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Kiss, Károly (2020) Pedagógusminősítés a gyermekvédelmi szakellátásban. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Majoros, Éva (2020) A minősítés hatása a pedagógus önismeretének fejlődésére, szakmai, módszertani kultúrájának változására. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Marótiné Balogh, Zita (2020) Konfliktusos helyzetek a tanfelügyelői, minősítői munkában. Játszmák, a dinamika és a drámaháromszög alakulása egy tanfelügyeleti, minősítési folyamatban. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Málnási-Szász, Myrtill Marietta (2020) A pedagógus életpályamodell indikátorai a Nat tervezet fókuszainak tükrébenIndi. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Nemes, Gabriella Zsuzsanna (2020) Szakértői szerepek a minősítési eljárás és a tanfelügyelet folyamatában : Milyen a jó szakértő? Other, Szegedi Tudományegyetem.
Nyilas, Erika Tímea (2020) A minősítés hatása a pedagógus önismeretének fejlődésére, szakmai, módszertani kultúrájának változására. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Rozgonyi-Borus, Ferenc Tibor (2020) A pedagógus életpályamodell indikátorai az Új NAT fúkuszok tükrében. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Krisztina (2020) Pedagógusminősítés a gyógytestnevelésben. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Terék, Gizella Ágnes (2020) A jelenlegi előmeneteli-minősítő rendszer hatásának kutatása- az értékelésen már átesett pedagógusokkal készült interjúk alapján. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Tóthné Nagyistók, Katalin (2020) A szakértők jól-létét biztosító elemek a tanfelügyelői illetve minősítő tevékenységben. Other, Szegedi Tudományegyetem.