Badó, András (2022) Michael Ende: Momo. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bakos, Benjámin (2022) Lakatos István képes regényei az olvasóvá nevelés folyamatában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bartolák, Aliz Julianna (2022) A Harry Potter könyvek pedagógus alakjai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bencsik, Vrinda (2022) A mese szerepe a személyiségfejlesztésben : a mese(pedagógia) alkalmazása az oktató-nevelő munkában alsó tagozaton. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bozsó-Szegedi, Zsanett (2022) Fejezetek a (nép)tanítóság történetéből : a Balástyai Állami Általános Iskola az 1950-es években. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Czeglédiné Zanócz, Mónika (2022) Szeretetre érzékenyen : szeretetnyelvek alkalmazása és tapasztalatai a pedagógiában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Dimák, Péter (2022) A szülők szerepe a gyermek iskolai teljesítményében - A szülők énképre gyakorolt szerepének iskolai teljesítményben megjelenő hatásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Finta, Emese (2022) Gyógynövények ismerete kisiskolás korban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gerzsenyi, Fanni (2022) Berg Judit: Rumini : a mese világa az óvodától az olvasóvá válásig. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Hajdu, Sándor (2022) Asztali szerepjáték az oktatásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Hajdú, Sára (2022) A múlt század pedagógiája a kor ifjúsági irodalmának tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Hegedüs, Anna Ilona (2022) Iskolán kívüli hátránykompenzációs programok - alulnézetből. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Jánosi, Eszter Stefánia (2022) Gyermekrajzok elemzése : a gyermeki világkép megismerése gyermekrajzok által kisiskoláskorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kissné Kónya, Szintia (2022) Pedagógusok tapasztalatai, ismeretei és sztereotípiái a kétnyelvűségről. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kocsis, Nikolett (2022) A gyermekek halálképének alakulása 6-12 éves korig : a gyász folyamata és feldolgozása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Lele, Krisztina (2022) Mentálhigiéné szerepe az állami és egyházi iskolai nevelésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Melcher, Milla (2022) Fekete Szépség és társai - Lóábrázolások az irodalomban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Miskolczi, Anett (2022) Das Portfolio als eine Möglichkeit der Lernerorientierten Evaluation im Deutschunterricht Portfoliovorschlag für das Lehrwerk "Hallo Anna 1". BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Molnár, Gyöngyi (2022) A média/digitális eszközök hatása a személyiségfejlődésre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Mosolygó-Vass, Csilla (2022) A cigány mesék témavilága és értelmezésük. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Muhel, Katalin (2022) A környezeti nevelés : a környezeti nevelés lehetőségei a Szegedi Arany János Általános Iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Mácska-Miklós, Elizabet (2022) Nevelési stílusok napjainkban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Mérges, Zsuzsanna Mária (2022) Kortárs generációs lányregények : Leiner Laura: Ég veled és Nyáry Luca: Vigyázat, törékeny! összehasonlító elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Papdiné Ördög, Szilvia (2022) Gr. Klebelsberg Kunó munkásságának intézményes és szellemi nyomai Szegeden. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Pál, Alexandra (2022) A digitális oktatás szerepe az általános iskolákban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Rapavi, Rebeka (2022) Tartalom és nyelv integrálása a környezetismeret órán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Stekler, Viktória (2022) A teljesítményigény és az iskolai teljesítmény összefüggésének vizsgálata a 7. osztályosok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Alexandra (2022) Nőábrázolás a kortárs magyar irodalomban : kortárs magyar női írók általi nőábrázolás Az első című antológiában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Csenge (2022) Kisiskoláskori személyiség fejlődés életkori sajátosságának vizsgálata : gyermekkori szorongások, iskolafóbia, szeparációs szorongás, szociális fóbia. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Eszter (2022) Az otthoni tanulást befolyásolható tényezők vizsgálata a szülők szemszögéből. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szatmári, Fanni (2022) Játékos képességfejlesztés a matematikában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szecskóné Szénási, Patrícia (2022) Grecsó Krisztián: Vera című regényének műelemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Sztankó, Kitti Fanni (2022) A válás hatása az alsó tagozatos gyerekek személyiségfejlődésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth, Beatrix (2022) Gyászfeldolgozás gyermekkorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Törköly, Enikő (2022) Grecsó Krisztián - Pletykaanyu. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Varga, Csanád (2022) Iskola a határon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Varga, Dorina (2022) Társadalmi problémák megjelenése a kortárs magyar mesékben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Végh, Fanni (2022) Kortárs magyar irodalom az általános iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Ábrahám, Zsanna (2022) A táborozás szerepe a gyermekek személyiségfejlődésében különösen a szabadidős sport tekintetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.