Item where specialization "tanító" and date of item 2020

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: B | C | D | F | G | H | I | J | K | L | M | N | P | R | S | T | Z | Á
Number of items: 58.

B

Balogh, Annabella Magdolna (2020) Népmesék nőalakjai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bertók, Dorina Blanche (2020) A Koszta József Általános Iskola egészségfejlesztési törekvéseinek vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Besze, Anikó (2020) Társas hatások a teljesítménymotivációra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Boldizsár, Anna Dóra (2020) A vers irodalmi képességfejlesztő szerepe (20. századi magyar gyermekversek alapján). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

C

Csonka, Rita (2020) Anya-gyermek kapcsolat – A kötődés hatása a szociális fejlődésre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

D

Dohi, Nikolett (2020) A gyermek családdal való kapcsolatának vizsgálata a családrajzok alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dongó, Rita (2020) Kooperatív munkaformák a matematika-órákon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

F

Fekete, Katalin (2020) A pedagógusi és szülői nevelési stílusok hatása a gyermek önértékelésének, énképének fejlődésére valamint a teljesítményére és a motivációjára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ficza, Alexandra (2020) Magyar kortárs Gyermek- és Ifjúsági Irodalom. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fáskerti, Emese (2020) A torna oktatásának vizsgálata az általános iskola 6. osztályáig. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gutveiler, Szabina (2020) A szülői befolyás hatása a prepubertás korú gyermekek jövőképére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

H

Haller, Zsanett (2020) A svéd gyerekversek hatása Kiss Ottó gyermeklírájára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Harangozó, Orsolya (2020) A szülői bánásmód hatása a gyermek személyiségfejlődésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Cintia (2020) Állatasszisztált pedagógia és terápia hatásai kisiskolás korban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Hajnalka (2020) Az iskolakezdő mérőeszközcsomag alkalmazása és eredményeinek feldolgozása és felhasználása az intézményben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Imola Luca (2020) A labdarúgás hatása a 10-12 éves korú gyerekek személyiség-fejlődésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

I

Illés, Nóra (2020) Kép és költemény: illusztrációk Radnóti Miklós verseihez. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

J

Jankulár, Viktória (2020) A dabas- sári Szent János Katolikus Általános Iskola megalakulása és története (1993-2018). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Jójárt, Renáta (2020) Szociometriai felmérés A 4. és 7. osztály csoportszerkezetének összehasonlítása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kakas, Lúcia (2020) A társastánc hatásának vizsgálata a 6-10 éves gyerekek képességeire. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kecskés, Eliza Angelika (2020) A lovasterápia hatása a beszédfejlődésre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Király, Dávid (2020) Testnevelés órák megítélése a gyerekek szemszögéből. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kis, Boglárka (2020) A tantárgyi attitűd vizsgálata kisiskolás korban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kis, Cintia Rita (2020) Népmesék és műmesék felhasználhatósága a személyiségfejlesztésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Szonja Emma (2020) A Waldorf-pedagógia hatása a személyiségfejlődésre –Waldorf-pedagógiával kapcsolatos ismeretek, attitűdök és vélemények. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kocsár, Mercédesz (2020) A terepi oktatás módszerei a kisiskolás korban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Evelin Noémi (2020) Személyiségfejlesztés kisiskolás korban. Társas kapcsolatok vizsgálata a szociometria módszerével. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Katinka (2020) Szendrey Júlia a magyar irodalomban. Irodalmi pályája és a mai iskolai ismertsége naplórészletek és versek alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Krausz, Anett (2020) Sajátos nevelési igényű gyermekek beilleszkedése az osztályba, a tanító szemszögéből. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Krcsméri, Zsuzsanna Éva (2020) Irodalmi művek nőalakjai és típusai. Az általános iskolában kötelező olvasmányok nőalakjai és típusai összehasonlítva az amerikai popkultúra képregényeiben szereplőkkel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

L

Lajkó, Niobé (2020) Hans Christian Andersen meséinek megjelenése és felhasználhatósága az oktatásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

M

Martonosi, Míra (2020) A relációszókincs fejlődésvizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mészáros, Beatrix Andrea (2020) Kiközösítés gyermek és pedagógus szemmel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mészáros, Kitti Gyöngyi (2020) A családfogalom alakulásának vizsgálata a gyermekrajzokon keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy, Alexandra (2020) Testvérkapcsolatok hatása az iskolai teljesítményre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Tünde (2020) Anyanyelvhasználat az idegen nyelvi órákon az általános iskola 1-6. osztályában A pedagógusok és a tanulók nyelvhasználatának vizsgálata az angolórákon különböző iskolatípusokban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Viktória (2020) Veszteség és gyászfeldolgozás kisgyermekkorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagypál, Tünde (2020) Integrált nevelés egy kiválasztott intézmény tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nyári, Vivien Vanda (2020) Szülői bánásmód vizsgálata a teljes-és csonka családokban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Németh, Bianka (2020) Élmény alapú tanulás a természetismeret órákon a 6. osztályban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Németh, Emese (2020) A sport hatása a személyiségre és a tanulmányi eredményre általános iskola 3-4. osztályos tanulók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

P

Pallagi, Ágnes (2020) A vizuális diszlexia felismerése és fejlesztése alsó tagozaton. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pap, Andrea (2020) A néptánc hatása az értelmi fejlődésre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Papdi, Andrea (2020) Állatábrázolások a magyar gyermekirodalmi lírában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Persóczki, Blanka (2020) Tanítók kiégését befolyásoló tényezők. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Petrucza, Klaudia Beáta (2020) Az életkor és az erkölcsi normák összefüggésének vizsgálata meséken keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pocskai, Zsanett (2020) A 6-12 éves gyermekek önértékelése - Értékes tagja vagyok a világnak? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pécsi, Ramóna (2020) Gyászfeldolgozás gyermekkorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

R

Rocsik, Zsófia (2020) Gyermekvédelem az általános iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rossu, Patrícia (2020) Magyarországi román népmesék szerepe nevelésben, oktatásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Seres, Krisztina (2020) Tanulmányi kirándulások. Tanulmányi séták alsó tagozat vonatkozásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sipos, Adrienn (2020) A média szerepe a kisiskolás gyerekek mindennapjaiban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Dalma (2020) A kétnyelvű oktatással kapcsolatos tanítói és szülői attitűdök vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szatmári, Szabina (2020) A differenciált, egyéni foglalkozások motiváló hatása alsótagozaton az angol mint idegen nyelvi fejlesztés során. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szűcs, Lilla (2020) A családi háttér hatása az iskolai teljesítményre és a szociális készségekre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

T

Tóth, Eszter (2020) A matematikai tehetséggondozás a Zrínyi Ilona matematikaversenyen keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zsarkó, Mária (2020) Játékosság, szemléltetés lehetősége az alsó tagozatos matematika tanításában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Á

Ács, Erika (2020) A válás hatása a gyermekekre, pedagógus szemmel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. március 29. 14:58:58 CET.