Berta, Barbara (2019) A papír esztétikuma, papírtárgyak készítése az iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bokor, Gergő (2019) Többnyelvűség a Baszkföldön. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Csernus, Fruzsina (2019) Családi élet pszichológiája. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Csillag, Georgina (2019) Alvási szokások 6-12 éves korban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Dobrai, Dalma (2019) Kortárs líra az anyanyelvi nevelésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Domonkos, Barbara (2019) Radnóti Miklós munkássága Átjárhatóság szerelmi lírájában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Dudás, Anna (2019) A tartalom és a nyelv integrálása környezetismeret órán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Dudás, Mónika Gabriella (2019) A kisiskoláskorban jelentkező stressz, valamint a pedagógus prevenciós tevékenysége a gyermek lelki egészségéért. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Erdős-Nagy, Marietta (2019) A mese és a képességfejlesztő irodalomtanítás : Benedek Elek meséi alapján a 4. osztályban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Fazekas, Attiláné (2019) A természetismeret tanításának története. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Fekete, Annamária (2019) A család szerepe a gyermekek fejlődésében különösen a sport tekintetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Fekete, Éva (2019) Környezetismeret tanítása "Élménysuli" módszerekkel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Fődi, Zita (2019) Az érzelmi intelligencia fejlesztése mesével kisiskolás korban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gémes, Zsuzsanna (2019) Ékszerkészítés az általános iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Juhász, Anett (2019) Iskolakertek szerepe a természetismeret oktatásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Juhász, Anna (2019) Integráció a Kiskunmajsai Arany János Általános Iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kinda, Emőke (2019) Tanulási motiváció. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kinda, Emőke (2019) Tanulási motiváció : jutalmazás és büntetés. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Klement, Krisztina (2019) Matematikai gondolkodás fejlesztése zenei eszközökkel az általános iskola 4. osztályában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kormányos, Anna Amália (2019) Úszásoktatási tapasztalatok alsó tagozatos tanulók és szüleik körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács, Adrienn (2019) Nemi szerepek a kortárs magyar mesékben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kovácsné Gál, Mariann (2019) Matematikai készségek fejlesztése játékokkal. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Krisztin, Zsaklin (2019) Matematikai készségek alakulása óvodától első osztályos korig. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kálmán, Anikó (2019) A sport nevelő hatása a gyerekekre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kálmán, Hanga Ildikó (2019) A magyar népi motívumvilág továbbörökítése az iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kéri, Annamária Erika (2019) Az állami gondozott gyerekek kötődésének és jövő-orientációjának vizsgálata az általános iskolások körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Lendvai, Zsuzsanna (2019) A válás hatása a 6-12 éves korosztály körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Ocsovszki, Dénes Bálint (2019) Drámapedagógia általános iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Pallagi, Rita (2019) A digitális eszközök használata 8-10 éves korú gyermekek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Paplógó, Diána (2019) Nők szerepe a 19. század végi Magyarországban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Perczelné Kálmán, Csilla Ildikó (2019) 20. századi zenepedagógiai módszerek alkalmazási lehetőségei a zenei nevelésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Perlaki, Annamária (2019) Gyakorló pedagógusok attitűdjei, elvárásai az ADHD-s gyermekeket illetően. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Peszeki, Viktória (2019) A közös alkotótevékenység hatása a 3. osztályos gyermekek társas kapcsolatainak alakulására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Pintér, Boglárka (2019) A papírszínház pedagógiai alkalmazása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Suhajda, Cseperke Réka (2019) Hősök : női hősök egy kortárs magyar ifjúsági novella antológiában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Dániel (2019) Baleset megelőzés és elsősegélynyújtás oktatása alsó tagozatban Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Jennifer (2019) Média szerepe a gyermekek személyiségfejlődésében : médiaeszközök hatása a tanórán való koncentrációra és iskolai magatartásra a 10-12 éves korú gyermekek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szekeresné Piróth, Ágnes (2019) Kapcsolatok a matematika és a magyar tantárgy között. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szilágyi, Alexandra (2019) A családban és a gyermekotthonban nevelkedett gyermekek jövőképének az összehasonlítása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szujó, Alexandra Noémi (2019) Pedagógusok és 5. és 6. osztályos tanulók viszonya az online térhez. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szécsi, Patrícia (2019) Mesék felhasználhatósága krízishelyzetek átdolgozására 6-8 éves gyerekek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szöllősi, Andrea (2019) A társas kapcsolatok alakulásának az összefüggése az iskolai teljesítménnyel a 9-11 éves korban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szöllősi, Andrea (2019) A társas kapcsolatok alakulásának összefüggése az iskolai teljesítménnyel 9-11 éves korban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szőke, Kitti (2019) Felső tagozatos diákok Facebook-használati szokásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Treznay, Ingrid (2019) Zenei fejlesztő módszerek hatásvizsgálata az alsó tagozatos idegennyelvi nevelésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tukacs, Vivien (2019) A családi szabadidőtöltési szokások hatása a 6-12 éves gyermekek személyiségfejlődésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth, Zita (2019) A szövegértés fejlesztése a tanodákban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Velkey, Nóra (2019) Alsós tanítók véleményei és tapasztalatai a játékos/cselekedve tanításról. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Zsidó, Diána (2019) A fizikai aktivitás lélektani hatásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Őze, Fanni Erzsébet (2019) Mesemotívumok és jelentésük Arany László népmeséiben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.