Item where specialization "tanító" and date of item 2019

Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators["Update/Views:group_separator" not defined]No Grouping
Jump to: B["Update/Views:jump_separator" not defined]C["Update/Views:jump_separator" not defined]D["Update/Views:jump_separator" not defined]E["Update/Views:jump_separator" not defined]F["Update/Views:jump_separator" not defined]G["Update/Views:jump_separator" not defined]J["Update/Views:jump_separator" not defined]K["Update/Views:jump_separator" not defined]L["Update/Views:jump_separator" not defined]O["Update/Views:jump_separator" not defined]P["Update/Views:jump_separator" not defined]S["Update/Views:jump_separator" not defined]T["Update/Views:jump_separator" not defined]V["Update/Views:jump_separator" not defined]Z["Update/Views:jump_separator" not defined]Ő
Number of items: 50.

B

Berta, Barbara (2019) A papír esztétikuma, papírtárgyak készítése az iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bokor, Gergő (2019) Többnyelvűség a Baszkföldön. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

C

Csernus, Fruzsina (2019) Családi élet pszichológiája. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csillag, Georgina (2019) Alvási szokások 6-12 éves korban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

D

Dobrai, Dalma (2019) Kortárs líra az anyanyelvi nevelésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Domonkos, Barbara (2019) Radnóti Miklós munkássága Átjárhatóság szerelmi lírájában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dudás, Anna (2019) A tartalom és a nyelv integrálása környezetismeret órán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dudás, Mónika Gabriella (2019) A kisiskoláskorban jelentkező stressz, valamint a pedagógus prevenciós tevékenysége a gyermek lelki egészségéért. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

E

Erdős-Nagy, Marietta (2019) A mese és a képességfejlesztő irodalomtanítás : Benedek Elek meséi alapján a 4. osztályban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

F

Fazekas, Attiláné (2019) A természetismeret tanításának története. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fekete, Annamária (2019) A család szerepe a gyermekek fejlődésében különösen a sport tekintetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fekete, Éva (2019) Környezetismeret tanítása "Élménysuli" módszerekkel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fődi, Zita (2019) Az érzelmi intelligencia fejlesztése mesével kisiskolás korban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gémes, Zsuzsanna (2019) Ékszerkészítés az általános iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

J

Juhász, Anett (2019) Iskolakertek szerepe a természetismeret oktatásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász, Anna (2019) Integráció a Kiskunmajsai Arany János Általános Iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kinda, Emőke (2019) Tanulási motiváció. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kinda, Emőke (2019) Tanulási motiváció : jutalmazás és büntetés. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Klement, Krisztina (2019) Matematikai gondolkodás fejlesztése zenei eszközökkel az általános iskola 4. osztályában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kormányos, Anna Amália (2019) Úszásoktatási tapasztalatok alsó tagozatos tanulók és szüleik körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Adrienn (2019) Nemi szerepek a kortárs magyar mesékben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovácsné Gál, Mariann (2019) Matematikai készségek fejlesztése játékokkal. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Krisztin, Zsaklin (2019) Matematikai készségek alakulása óvodától első osztályos korig. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kálmán, Anikó (2019) A sport nevelő hatása a gyerekekre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kálmán, Hanga Ildikó (2019) A magyar népi motívumvilág továbbörökítése az iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kéri, Annamária Erika (2019) Az állami gondozott gyerekek kötődésének és jövő-orientációjának vizsgálata az általános iskolások körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

L

Lendvai, Zsuzsanna (2019) A válás hatása a 6-12 éves korosztály körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

O

Ocsovszki, Dénes Bálint (2019) Drámapedagógia általános iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

P

Pallagi, Rita (2019) A digitális eszközök használata 8-10 éves korú gyermekek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Paplógó, Diána (2019) Nők szerepe a 19. század végi Magyarországban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Perczelné Kálmán, Csilla Ildikó (2019) 20. századi zenepedagógiai módszerek alkalmazási lehetőségei a zenei nevelésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Perlaki, Annamária (2019) Gyakorló pedagógusok attitűdjei, elvárásai az ADHD-s gyermekeket illetően. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Peszeki, Viktória (2019) A közös alkotótevékenység hatása a 3. osztályos gyermekek társas kapcsolatainak alakulására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pintér, Boglárka (2019) A papírszínház pedagógiai alkalmazása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Suhajda, Cseperke Réka (2019) Hősök : női hősök egy kortárs magyar ifjúsági novella antológiában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Dániel (2019) Baleset megelőzés és elsősegélynyújtás oktatása alsó tagozatban Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Jennifer (2019) Média szerepe a gyermekek személyiségfejlődésében : médiaeszközök hatása a tanórán való koncentrációra és iskolai magatartásra a 10-12 éves korú gyermekek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szekeresné Piróth, Ágnes (2019) Kapcsolatok a matematika és a magyar tantárgy között. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szilágyi, Alexandra (2019) A családban és a gyermekotthonban nevelkedett gyermekek jövőképének az összehasonlítása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szujó, Alexandra Noémi (2019) Pedagógusok és 5. és 6. osztályos tanulók viszonya az online térhez. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szécsi, Patrícia (2019) Mesék felhasználhatósága krízishelyzetek átdolgozására 6-8 éves gyerekek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szöllősi, Andrea (2019) A társas kapcsolatok alakulásának az összefüggése az iskolai teljesítménnyel a 9-11 éves korban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szöllősi, Andrea (2019) A társas kapcsolatok alakulásának összefüggése az iskolai teljesítménnyel 9-11 éves korban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szőke, Kitti (2019) Felső tagozatos diákok Facebook-használati szokásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

T

Treznay, Ingrid (2019) Zenei fejlesztő módszerek hatásvizsgálata az alsó tagozatos idegennyelvi nevelésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tukacs, Vivien (2019) A családi szabadidőtöltési szokások hatása a 6-12 éves gyermekek személyiségfejlődésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Zita (2019) A szövegértés fejlesztése a tanodákban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

V

Velkey, Nóra (2019) Alsós tanítók véleményei és tapasztalatai a játékos/cselekedve tanításról. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zsidó, Diána (2019) A fizikai aktivitás lélektani hatásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ő

Őze, Fanni Erzsébet (2019) Mesemotívumok és jelentésük Arany László népmeséiben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2025. május 17. 08:52:28 CEST.