Item where specialization "tanító" and date of item 2018

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: A | B | C | D | F | G | H | I | K | L | M | P | R | S | T | V | Z
Number of items: 47.

A

Ardai, Márta Diána (2018) Az úszásoktatás lehetőségeinek vizsgálata városi és falusi iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

B

Becsei, Dalma (2018) Hagyományápolás a múzeumpedagógia eszközeivel a szegedi papucsosság kapcsán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Behán, Dóra (2018) A tánc szerepe és lehetőségei a testnevelésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Borbola, Kitti (2018) A tanári kiégés és védőfaktorainak vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Brindzáné Nagy, Lilla (2018) Szöveges feladatok tanítása 3. osztályban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Budanovic, Szintia (2018) Digitális tananyag bemutatása a hatodik osztályos víz és vízpart élővilágának témakörén keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bába, Hajnalka Ildikó (2018) Népművészeti motívumok a modern öltözködésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bánfi, Zoltán (2018) A kiégés vizsgálata a pedagógusok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

C

Csizmadia, Szonja Szilvia (2018) Sajátos nevelési igényű (SNI) gyermekek integrációja a mai magyar alapfokú oktatási rendszerben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csáki, Klaudia (2018) Ne Bánts! Gyermeki agresszivitás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csüllög, Zsófia (2018) Kooperatív technikák az általános iskola alsó tagozatán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

D

Diós, Krisztina (2018) Az öko tudatosságot fejlesztő didaktikai játékok. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dobos, Anna (2018) A tánc helye és szerepe alsó tagozaton. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Doroghy, Ágnes (2018) A digitális tábla használatának lehetőségei az alsós matematikaoktatásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

F

Farkas, Kitty (2018) Sportágválasztási tényezők, sportolási szokások 12–13 éves korban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Firniksz, Zsófia Eszter (2018) Kommunikáció a szülő és a pedagógus között. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fődi, Kornél László (2018) A matematika és a környezetismeret kapcsolata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gábor, Annamária (2018) Testnevelés integrálása a matematikába. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gémes, Viktória (2018) A mese és a gyermek kapcsolata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

H

Halász, Imola Zsanett (2018) Válsághelyzetek a gyermekek életében. Az óvoda-iskola átmenet nehézségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hideg, Anett (2018) A válás hatása a gyermekre és a szülő-gyermek kapcsolatra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Andrea (2018) A gyógynövénykultúra helye és szerepe a 21. században. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Härter, József (2018) Általános iskolás gyerekek szemléletmódjának vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

I

Illés, Flóra (2018) A játékos és természetes gyakorlatok alkalmazásának lehetőségei a torna oktatásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Isztin, Rita (2018) Az egyszülős családok: A válás hatása a gyermekekre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kotogány, Klaudia (2018) A heterogén családtípusokból származó gyermekek analízise. Gyermekrajz elemzés. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Gabriella Réka (2018) Szivacskézilabdázás a tanmenetben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Zsófia Lili (2018) Időorientáció és iskolai kötődés vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Krenács, Tibor Ferenc (2018) Tanulási nehézségek és a szociális háttér kapcsolatának vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

L

Ladányi, Luca (2018) Az iskolai motiváció és az időorientáció összefüggésének vizsgálata általános iskolások körében. A tanulási motiváció összefüggése a jövőorientációval. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lummer, Nikoletta (2018) Tanári konfliktuskezelési stratégiák. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

M

Magony, Daniella (2018) Gyermekrajz elemzés: Kortárskapcsolatok elemzése gyermekrajzokon keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Anita Mária (2018) Tanulási problémák pszichoszomatikus hátterének vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Méhes, Adrienn (2018) A család a gyermek és az iskola kapcsolata. Az iskolai teljesítmény és az osztályban elfoglalt hely kapcsolata, egy longitudinális kísérlet tapasztalatai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mészáros, Zsuzsanna (2018) Környezeti témanapok szervezése és alkalmazása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

P

Pap, Beáta (2018) A gyermekbántalmazás. Kortársak közötti bántalmazás az iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

R

Rácz, Mariann (2018) Charles Darwin élete és munkássága. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Révész, Natália (2018) A torna nevelőértéke. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Róth, Eszter (2018) A múzeumpedagógia szerepe az oktatásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Szabadkai, Szilvia Mária (2018) Gyermeknevelés a Waldorf-féle szellemiségben. A Waldorf-módszerek alkalmazása a nevelés-oktatás folyamatában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szurcsik, Szonja (2018) Julius Meinl – Die Wirkungen der Geschichte auf eine weltberühmte Marke. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sári, Fanni Etelka (2018) Neologizmusok vizsgálata a mai magyar nyelvben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

T

Terhes, Bernadett (2018) Kooperatív tanulás az alsó tagozatos tanítási órákon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Trádler, Anita Mária (2018) A mesék hatása gyerekekre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Szilvia (2018) A matematikai gondolkodás fejlesztése zenei eszközökkel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

V

Voloncs, Mária (2018) A mesékben tükröződő valóság. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zsögön-Budavári, Anikó (2018) Óvoda-iskola átmenet. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. április 24. 10:01:17 CEST.