Bodor, Tímea (2015) Oktatási segédanyag a történelem tantárgy "A középkor" című témaköréhez. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Bán, Katalin (2015) A latintanítás helyzete Magyarországon a XX. század második felétől napjainkig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Csiszár, Eszter (2015) Az interaktív tábla pedagógiai jelentősége és alkalmazásának néhány lehetősége a történelemtanításban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Fejes, József Gyula (2015) A szociális kompetencia fejlesztési lehetőségei különös tekintettel a konfliktuskezelésre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Habina, Péter (2015) A magyar felnőttképzés jogi környezete. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Holman, Nikolett (2015) A drámaoktatás története és módszertana a szentesi Horváth Mihály Gimnáziumban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Horváth, András Csaba (2015) A digitális játékok felhasználási lehetőségei az oktatásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Jónis, György (2015) A multimédia lehetőségei a történelemtanításban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kőrös, Andor Kálmán (2015) A "digitális generáció" olvasási szokásai és a nagyepikai művek feldolgozásainak lehetőségei a középiskolai irodalomórákon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Lipták, András (2015) A diagramok szerepe a történelemtanításban. Tankönyvelemzések. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Arnold (2015) A két világháború közötti magyar társadalomtörténet forrásközpontú feldolgozása a történelemórán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Tünde (2015) Tanulási motiváció a történelemoktatásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Náday, Ádám Attila (2015) A magyarországi történelemtankönyvek ókori Rómáról szóló fejezeteinek elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Pluhár, Gábor (2015) A kortárskapcsolatok szerepe a serdülők társas interakcióira. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szekulity, Dusán (2015) A tanulók önismeretének fejlesztése a kollégiumban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Takács, Dániel (2015) Külső koncentrációs lehetőségek kihasználása a történelemoktatásban: a liberális demokrácia, mint politikai filozófiai probléma bemutatása a történelem órákon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Varga, Viktória (2015) A szövegértés fejlesztésének lehetőségei a történelem tantárgy keretében 7. évfolyamon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.