Barta, Ákos (2012) Kashmir 3D program felhasználása a térképészeti ismeretek tanításában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Boros, Norbert (2012) A drámapedagógia módszereinek alkalmazása az ember és társadalom műveltségterület oktatása során. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Boross, Árpád Bence (2012) A diákok társadalomszemléletének formálási lehetőségei a helyi társadalmi praxis példáival. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Bányai, Viktória (2012) A technikai képrögzítés kultúrtörténeti szerepének tanítási metódusai és a kreativitásra gyakorolt hatásuk. A mozgóképolvasás és mozgóképelemzés készségének fejlesztő gyakorlata és a kreativitásra gyakorolt hatása a 14-18 éves korosztályi csoportokban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Csuha, Máté (2012) A fogalmi váltás problematikája a történelem tanítása során. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Gubán, Dóra Rita (2012) Emberi jogi alapismeretek oktatása - Az emberi jogok oktatásának problémái. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kollár, Krisztina (2012) Multikulturális nevelés és a roma kisebbség történetének megjelenése a történelemoktatásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács, Lionel (2012) A családi háttér hatása a gyermekek szocializációjára, iskolai teljesítményére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kézér, Dávid (2012) Mozgásfejlesztés a barantában oktatott vívás során. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Pataki, Balázs (2012) A szociális kompetencia fejlesztésének lehetőségei a médiaoktatásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Pálföldi, Anett (2012) A televízió valóságfelfogásának értelmezési stratégiái az osztályteremben. A médiaelmélet kreatív felhasználási gyakorlata a mozgóképkultúra és médiaismeret tantárgy oktatásában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Sárosi, Ildikó Beáta (2012) Pedagógus szerepe a szociális kompetencia fejlesztésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Tallér, Orsolya (2012) Földrajzi koncentráció az újkor történetének tanításakor. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Zana, Tamás (2012) Az interaktív tábla felhasználási lehetőségei a történelemtanításban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.