Adamcsik, Norbert (2011) IKT eszközök alkalmazása Orosháza Város Általános Iskolája és Pedagógiai Szolgáltató Intézményében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Ferenc, Istvánné (2011) 9-12 éves tanulók szövegértési teljesítményének vizsgálata a metakognícióra épülő stratégiai olvasás tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Ferenczi, Anna (2011) Az iskolai csoport működése és a csoporttagok szociális készségeinek önjellemzése közötti összefüggés feltárása serdülőkorban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Gaál, Emőke (2011) A nyári szünet hatása a számtani, algebrai készségekre a 3. tanév után. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Hockné Hruska, Judit (2011) Első osztályosok alapképességeinek vizsgálata. Esettanulmány. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Nagyné Patkó, Erzsébet (2011) Az olvasási képesség összefüggései elemi képességekkel és más tényezőkkel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szakács, Sándorné (2011) Az olvasás-szövegértést befolyásoló tényezők. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Tóthné Tender, Judit (2011) A tanulási motiváció jellemzői a matematika területén hátrányos helyzetű tanulók körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.