Item where specialization "pedagógiai szakértő" and date of item 2005

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Number of items: 11.

Bálint, Erzsébet (2005) A statisztikatanítás eredményessége a kerettanterv, az alkalmazható tudás és a korrelatív gondolkodás tükrében gimnázium kilencedik évfolyamán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hajduné Holló, Katalin Szilvia (2005) Az elemi kombinatív képesség fejlődésének kritériumorientált diagnosztikus feltárása 4-8 évesek körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kónya, István (2005) A függvények témakör tanítása 9. évfolyamon számítógépes oktatási környezetben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Molnárné Kolozsvári, Irén (2005) Az Atomok és elemek témakör diagnosztikus vizsgálata 7. évfolyamon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Molnárné Mocsár, Edit (2005) A nemfémes elemek és vegyületeik témakör diagnosztikus vizsgálata a 8. évfolyamon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Orosz, Imréné (2005) A matematika, mint a problémamegoldás színtere, a középiskolás tanulóknál. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Patakiné Ács, Erika (2005) A történelemtanulás és a szövegértés kapcsolatának vizsgálata a 10-14 éves tanulók körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szekeres, Erzsébet (2005) Az oldódás, oldatok témakör elsajátítása 10-14. évfolyamon környezetgazdálkodási szakközépiskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szolnoki, Tünde Júlia (2005) Beszélő képek. Vizuális kultúra hétköznapi piktogramok ismeretének elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Zsilinyiné Tóth, Ágnes (2005) A szövegértés szerepe az egyenletekkel megoldható feladatokban a középiskola 9. évfolyamán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Zádorné Simon, Éva (2005) Német nyelvi olvasás-szövegértés vizsgálata 8. évfolyamon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. április 17. 23:20:31 CEST.