Item where specialization "pedagógiai szakértő" and date of item 2004

Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators["Update/Views:group_separator" not defined]No Grouping
Jump to: B["Update/Views:jump_separator" not defined]K["Update/Views:jump_separator" not defined]L["Update/Views:jump_separator" not defined]M["Update/Views:jump_separator" not defined]S["Update/Views:jump_separator" not defined]T["Update/Views:jump_separator" not defined]V
Number of items: 8.

B

Bódi, Éva (2004) Matematikai képességek és tanulási motívumok összefüggése 12 és 14 éves korban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kalmár, Edit (2004) Arányossági problémák 7. osztályos tanulók körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

L

Losonczi, Kálmánné (2004) A gondolkodási képesség fejlesztése matematika órán az általános iskola 4. osztályában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

M

Majkútné Tóth, Emma (2004) A Jugend-Schule-Wirtschaft (Ifjúság-Iskola-Gazdaság) projekt motiváló ereje és hatása a diákok olvasási szokásaira. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mészárosné Boros, Valéria (2004) Az angol nyelvi íráskészség mint retorikai eszköz vizsgálata a 8. osztályos tanulóknál. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

S

Simonné Benkő, Edit (2004) Az olvasási képesség fejlődése és összefüggése a tanulási motivációval 10-14 éves korban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

T

Tolvaj, Sándorné (2004) Tizedik évfolyamos tanulók teljesítményre vonatkozó attribúciói. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

V

Valuska, Lajos (2004) Az olvasásmegértés vizsgálata 11. osztályos tanulók körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2025. január 9. 12:00:12 CET.