Item where specialization "pedagógiai értékelési szakértő" and date of item 2011

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: B | C | D | F | J | K | L | M | N | P | R | S | T | U | Z
Number of items: 29.

B

Barcsai, Beatrix (2011) A szülői háttér szerepe a spontán olvasástanulásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bathó, Edit (2011) Hátrányos helyzetű és sajátos nevelési igényű nyolcadik osztályos tanulók jövőképének vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bengery, Zsolt Attiláné (2011) A térgeometriai feladatmegoldó készség fejlettségének vizsgálata 9-12. évfolyamon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bereczki, Jánosné (2011) Az arányosságszámítási készség fejlettségének vizsgálata 8. évfolyamon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Biró, Ilona (2011) A környezetvédelemhez kapcsolódó tudás vizsgálata a 10-11-12. évfolyamon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bódainé Szilasi, Edit Márta (2011) Szociometriai jellemzők vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

C

Czira, Gábor (2011) Mértékváltás az ötödik évfolyamon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

D

Dankáné Háry, Dr. Ildikó (2011) Diagnosztikus tudásszintmérés az első évfolyam végén számfogalom és műveletvégzés témakörben, a DIFER mérés tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

F

Fazekas, Sándorné (2011) Pedagógusok IKT használati szokásai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

J

Juhászné Szegedi, Gabriella (2011) Az olvasási képesség, motiváció és stratégiahasználat összefüggése 6. és 8. évfolyamos tanulók körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kerekes, Pálné (2011) Hogyan teljesítenek a 6. és 8. évfolyamos tanulók az oszthatóság témakörben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Klein, Ildikó (2011) Petőfi Sándor Általános Iskola intézményi önértékelése McKinsey 7S modell alkalmazásával. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kojiné Pósfai, Andrea (2011) Mértékegységváltás a 4. évfolyamon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Komaság, Margit (2011) Negyedik osztályos tanulók funkcionális írásképességének vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kozák, Ildikó (2011) Olvasásstratégiai módszerek alkalmazása olvasás órán. Esettanulmány 3. osztályban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

L

Lajkóné Solymosi, Marianna Éva (2011) Algebrai kifejezésekkel végzett műveletek és alkalmazásuk vizsgálata 7. és 8. évfolyamon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lövei, Mária (2011) A matematikai készségek fejlettségének értékelése a nyelvi előkészítő és kéttannyelvű osztályokban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

M

Majernik, Erzsébet (2011) Az olasz nyelvi írásbeli szövegértés és szövegalkotás fejlettségének és néhány háttértényező hatásának vizsgálata gimnazisták körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Murár, Zoltán (2011) Függvények és alkalmazási lehetőségeik vizsgálata egy közgazdasági szakközépiskola 9-11. évfolyamán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mészárosné Hrabovszki, Katalin (2011) Mit tudnak a tanulóink az oldatokról az általános iskola végén? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy, Orsolya (2011) Ötödik évfolyamosok szövegértésének vizsgálata a családi háttértényezők tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

P

Pásztor, Tamásné (2011) 9-10. évfolyamos szakiskolai tanulók olvasás-szövegértés teljesítményének vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

R

Reiter, István (2011) Az Arany János Tehetséggondozó Programban résztvevő tanulók gazdagító évfolyamának hatása a matematikai készségekre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

S

Solymosi, Ildikó (2011) Kiskunfélegyháza oktatási intézményeiben tanító pedagógusok IKT-használata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szigeti, Zoltánné (2011) Hátrányos helyzetű tanulók olvasási motivációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

T

Tálosné Móri, Ildikó (2011) Különböző típusú matematikai szöveges feladatok megoldási képességének vizsgálata 4. osztályos tanulóknál. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóthné Sándor, Edit (2011) A matematikai gondolkodás elemeinek vizsgálata a környezetismeret tantárgyban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

U

Urbinné Borbély, Szilvia (2011) A matematikai teljesítmény és a háttérváltozók összefüggései két különböző helyzetű iskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zsomné Juhász, Adrienne (2011) A grafikus szervezők szerepe a szövegértésben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. április 20. 08:51:10 CEST.