Baky, Zsolt (2005) Különböző tanulási módszerek hatékonyságának összehasonlítása a felsőoktatásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Baranyai, Lajosné (2005) A térképolvasási képesség vizsgálata a 12-14 évesek körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Csaplárné Molnár, Zsuzsanna (2005) Nyolcadik osztályos tanulók algebra tudása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Istvánné Laták, Éva (2005) A kémia és a mindennapi élet kapcsolata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Jenet, Gyula (2005) Az új típusú, közép szintű matematika érettségi vizsgálata a debreceni Erdey-Grúz Tibor Vegyipari Szakközépiskola végzős tanulóin. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kabainé Tóth, Dr. Mária Klára (2005) Ismeretek és attitűdök a Szent István Közgazdasági Középiskola tanulói körében az európai integrációval kapcsolatban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kazsuk, Andrea (2005) Általános iskolai tanulók eszköztudása szövegszerkesztésből. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kispál, József (2005) A szövegszerkesztés tudásszintjének mérése a nyolcadik évfolyamon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kulcsár, Béláné (2005) Üzleti levelezés. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kunné Tóth, Enikő (2005) A természettudományos műveltség fejlődése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Marton, Sándorné (2005) A kémia tantárgyban a hagyományostól eltérő oktatási módszerek és információfeldolgozás hatása a tanulók teljesítményére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Miskolczi, Györgyi (2005) A kémiatudás diagnosztikus vizsgálata a 9. évfolyamos gimnáziumi tanulók körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Molnár, Zsuzsanna (2005) Kritikai gondolkodás fejlesztésének lehetősége a gyermekfilozófia módszerével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Nagyné Farkas, Csilla (2005) A természettudományos ismeretek gyakorlati alkalmazása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Nagyné Szabó, Ildikó (2005) Mértékegységváltás és feladatmegoldás a hosszúságmérés témakörében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Nagyné Wagner, Andrea (2005) Tanulási motiváció és tanulási stílus vizsgálata és elemzése a mogyoródi Szent László Általános Iskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Oláh, Aranka Ilona (2005) A tanulási motiváció vizsgálata enyhe értelmi fogyatékos, 6-12 éves gyermekeknél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Pámándy, Hedvig (2005) A matematikai tudásszint az alapkészségek és a motiváció összefüggései 6. osztályban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Ráczné Gálik, Márta (2005) Néhány történelmi fogalom értelmezésének vizsgálata az 5-8. évfolyamon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Ráduly , Zsolt (2005) Az informatikai alapismeretek tudásszintjének és a háttérváltozók kapcsolatának vizsgálata hetedik évfolyamon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Rójáné Oláh, Erika (2005) A régi típusú és az új típusú középszintű matematika érettségi vizsga összehasonlítása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szandaváriné Pflum, Dr. Gizella (2005) A matematikai és olvasási képesség fejlődése 10-12 éves korban: egy longitudinális mérés tapasztalatai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Török, József (2005) A nyelvpedagógiai hozzáadott érték kimutathatósága egy középiskola tanulói esetében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Ákos, Judit (2005) A másodfokú egyenletek és ahhoz kapcsolódó problémák megoldásának tudásszintje és motívumok változása 10-12. osztályban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.