Item where specialization "pedagógiai értékelési szakértő" and date of item 2005

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: B | C | I | J | K | M | N | O | P | R | S | T | Á
Number of items: 24.

B

Baky, Zsolt (2005) Különböző tanulási módszerek hatékonyságának összehasonlítása a felsőoktatásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Baranyai, Lajosné (2005) A térképolvasási képesség vizsgálata a 12-14 évesek körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

C

Csaplárné Molnár, Zsuzsanna (2005) Nyolcadik osztályos tanulók algebra tudása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

I

Istvánné Laták, Éva (2005) A kémia és a mindennapi élet kapcsolata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

J

Jenet, Gyula (2005) Az új típusú, közép szintű matematika érettségi vizsgálata a debreceni Erdey-Grúz Tibor Vegyipari Szakközépiskola végzős tanulóin. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kabainé Tóth, Dr. Mária Klára (2005) Ismeretek és attitűdök a Szent István Közgazdasági Középiskola tanulói körében az európai integrációval kapcsolatban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kazsuk, Andrea (2005) Általános iskolai tanulók eszköztudása szövegszerkesztésből. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kispál, József (2005) A szövegszerkesztés tudásszintjének mérése a nyolcadik évfolyamon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kulcsár, Béláné (2005) Üzleti levelezés. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kunné Tóth, Enikő (2005) A természettudományos műveltség fejlődése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

M

Marton, Sándorné (2005) A kémia tantárgyban a hagyományostól eltérő oktatási módszerek és információfeldolgozás hatása a tanulók teljesítményére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Miskolczi, Györgyi (2005) A kémiatudás diagnosztikus vizsgálata a 9. évfolyamos gimnáziumi tanulók körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Zsuzsanna (2005) Kritikai gondolkodás fejlesztésének lehetősége a gyermekfilozófia módszerével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagyné Farkas, Csilla (2005) A természettudományos ismeretek gyakorlati alkalmazása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagyné Szabó, Ildikó (2005) Mértékegységváltás és feladatmegoldás a hosszúságmérés témakörében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagyné Wagner, Andrea (2005) Tanulási motiváció és tanulási stílus vizsgálata és elemzése a mogyoródi Szent László Általános Iskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

O

Oláh, Aranka Ilona (2005) A tanulási motiváció vizsgálata enyhe értelmi fogyatékos, 6-12 éves gyermekeknél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

P

Pámándy, Hedvig (2005) A matematikai tudásszint az alapkészségek és a motiváció összefüggései 6. osztályban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

R

Ráczné Gálik, Márta (2005) Néhány történelmi fogalom értelmezésének vizsgálata az 5-8. évfolyamon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ráduly , Zsolt (2005) Az informatikai alapismeretek tudásszintjének és a háttérváltozók kapcsolatának vizsgálata hetedik évfolyamon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rójáné Oláh, Erika (2005) A régi típusú és az új típusú középszintű matematika érettségi vizsga összehasonlítása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

S

Szandaváriné Pflum, Dr. Gizella (2005) A matematikai és olvasási képesség fejlődése 10-12 éves korban: egy longitudinális mérés tapasztalatai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

T

Török, József (2005) A nyelvpedagógiai hozzáadott érték kimutathatósága egy középiskola tanulói esetében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Á

Ákos, Judit (2005) A másodfokú egyenletek és ahhoz kapcsolódó problémák megoldásának tudásszintje és motívumok változása 10-12. osztályban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. április 20. 00:19:01 CEST.