Item where specialization "pedagógiai értékelési szakértő" and date of item 2004

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: B | C | F | G | H | J | K | M | N | R | S | T
Number of items: 26.

B

Berkes, Lajos (2004) Kilencedik osztályos tanulók beérkező tudásszintjének mérése kémia tantárgyból. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Berkiné Temesvári, Klára (2004) Az „Atomok és elemek" diagnosztikus térképei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bogdán, Zoltán (2004) Történelem tudásszintmérés a 11. évfolyamon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bögös, István (2004) Tanulási stratégiák használata 10-14 éves tanulók körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

C

Cseri, Zsuzsanna (2004) Szakközépiskolások szövegértési képessége és olvasási szokásai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

F

Farkas, Marianna (2004) Tanulási motiváció kisiskoláskorban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fodor, Katalin (2004) Tanulási szokások és német nyelvi olvasás-szövegértés összefüggései. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

G

Galbácsné Szabó, Gabriella (2004) A tanulók elméleti és gyakorlati tudásának mérése az informatika tantárgy táblázatkezelés témakörében a 11. évfolyamon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

H

Hegyi, Ferencné (2004) Az önszabályozás szerepe a térgeometriai feladatok megoldásában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hága, Lászlóné (2004) Földrajz tudásszint mérése Amerika földrajzából 7. osztályban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

J

Juhász, Tamás (2004) Középiskolás tanulók matematikai ismereteinek alkalmazása a problémamegoldásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kaposiné Héger, Ágnes (2004) Környezeti ismeretek és attitűdök vizsgálata a 13-14 éves tanulók körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kertész, Róbert (2004) A 10. osztályos gimnáziumi tanulók kémia tudásának diagnosztikus vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

M

Melega, Jánosné (2004) Az olvasásmegértés, a matematikai szövegértés és a szöveges feladat megoldási képesség összefüggése 7. évfolyamon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagyné Wagner, Andrea (2004) Miért tanulunk jól vagy rosszul? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

R

Rideg, Ildikó (2004) Az „Mindennapi kémia" diagnosztikus térképei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Répás, Lászlóné (2004) A kémiai jelrendszer ismerete és alkalmazása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

S

Szabó, Dr. Lászlóné (2004) A matematikai képességek és a rendszerezési képesség összefüggése 14 éves tanulók körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szalai, Gabriella (2004) Matematikai készségek diagnosztikus mérésre alapozott fejlesztése 9. osztályban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szuhányiné Szappanos, Éva (2004) A projektmódszer hatása a rajz és vizuális kultúra tantárgy tárgy és környezetkultúra témakörének elméleti tudásszintjére a 9. évfolyamon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szántó, Zsuzsanna (2004) DIFER alapkészségek szerepe az olvasás és matematika tanulás sikerességében - egy longitudinális vizsgálat tanulságai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szécsi, Edina (2004) Mit tudnak a középiskolások érettségi előtt a reformkorról? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Székely, Györgyi (2004) A csoportos tanulás alkalmazása szöveges matematika feladatok tanítása során kilencedik osztályban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

T

Tamásiné Mucsi, Ágnes (2004) A matematikai tudástranszfer vizsgálata a 7. és 8. évfolyamos tanulók körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tevan, Zsolt (2004) Fizika tudásszintmérés 8. osztályban. Az elektromos áram hatásai és az indukció témaköréből. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Turkus, Erzsébet (2004) Tanulási motívumok és a matematikatudás longitudinális vizsgálata 15 és 17 éveseknél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. április 25. 06:36:49 CEST.